کد خبر: ۲۴۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 06 June 2016

علیرضا کاکاوند


















به گزارش تابناک لرستان ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: تا پایان امسال ۳۴۲ روستای لرستان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

علیرضا کاکاوند  با بیان اینکه تا پایان سال ۹۵ حدود ۳۴۲ روستای استان از نعمت آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد، اظهار داشت: اجرای ۲۸ مجتمع آبرسانی و ۱۹ پروژه تک روستایی که حدود ۳۴۲ روستا را شامل می شوند در دستور کار شرکت آب و فاضلاب لرستان قرار گرفته است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای آبرسانی به ۳۴۲ روستای استان را بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان برشمرد و افزود: مبلغ ۳۵ میلیارد تومان آن از محل صندوق توسعه ملی دیده شده و میزان تخصیص آن بصورت ۱۰۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گفت: پروژه های آبرسانی به حدود ۷۰ روستای استان در هفته دولت، ۹۰ روستا در دهه فجر و مابقی روستاها تا پایان سال مالی ۹۵ به بهره برداری خواهند رسید.

کاکاوند با بیان اینکه ۷۰ درصد مناقصات مربوط برای آبرسانی به روستاهای استان برگزار شده و پیمانکاران آن مشخص شده اند، عنوان کرد: در حال برگزاری مناقصه برای ۳۰ درصد باقیمانده از پروژه های آبرسانی به روستاهای استان هستیم که تا ۱۰ روز آینده پیمانکاران مربوط به این مناقصات مشخص شده و کار اجرایی آن ها شروع شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار