مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروزدر جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه امروز بیکاری بزرگترین دغدغه مردم و خانواده‌هاست گفت: در این راستا دو سند تهیه کردیم که از شروع سند اشتغال چهار ماه می‌گذرد سند اشتغال سال 95 از اسناد گذشته متفاوت است و پروژه‌محور بودن ویژگی بارز این سند است به عبارتی متناسب با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، مزیت‌ها و داشته دستگاه‌های اجرایی و شهرستانی است که این ویژگی سبب می‌شود که سند قابل ارزیابی و رصد باشد.
کد خبر: ۲۴۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 06 June 2016

 


به گزارش تابناک  لرستان ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان امروزدر جلسه کارگروه اشتغال شهرستان خرم‌آباد  با بیان اینکه  امروز بیکاری بزرگترین دغدغه مردم و خانواده‌هاست  گفت: در این راستا دو سند تهیه کردیم که از شروع سند اشتغال چهار ماه می‌گذرد.

علی آشتاب   افزود: سند اشتغال سال 95 از اسناد گذشته متفاوت است و پروژه‌محور بودن ویژگی بارز این سند است به عبارتی متناسب با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، مزیت‌ها و داشته دستگاه‌های اجرایی و شهرستانی است که این ویژگی سبب می‌شود که سند قابل ارزیابی و رصد باشد.

وی خاطر نشان کرد: منابع اعتباری این سند تسهیلات بانکی و اعتبارات دولتی هستندو در سند اشتغال استان سه هزار 713 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای 25 هزار و 681 فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

آشتاب تصریح کرد: از مقدار سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده دو هزار و 93 میلیارد تومان معادل 56.38 درصد آن برای سهم تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: حدود 74 درصد کل سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی است و در برش‌های شهرستانی سرمایه‌گذاری تمام بخش‌ها را مشخص کردیم که حجم کل سرمایه‌گذاری که باید در شهرستان خرم‌آباد انجام شود یک هزار و 157 میلیارد و 700 میلیون تومان برای شش هزار و 631 نفر اشتغال است.

آشتاب خاطر نشان کرد: سهم خرم‌آباد از اشتغال کل استان طی سال جاری 24.77 درصد است،  31.18 درصد سرمایه‌گذاری کل استان در سند اشتغال نیز مربوط به شهرستان خرم‌آباد است.

وی بیان داشت: جلسات کارگروه حتما باید به شکل ماهیانه تشکیل شوند وپیوست زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها را از دستگاه‌ها می‌خواهیم.

آشتاب گفت: منابع اعتباری دیگری مانند صندوق توسعه ملی و اعتباری که بانک مرکزی به واحدهای کوچک و متوسط در قالب اقتصاد مقاومتی اختصاص داده‌اند که سهم استان از آن حدود 406 میلیارد تومان است.

این مسئول اظهار کرد برای شهرداری سرمایه‌گذاری جدید وجود دارد اما اشتغال جدید در نظر گرفته نشده چون اعلام کردند با همان نیروهای قبل پروژه‌ها را انجام می‌دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار