کد خبر: ۲۴۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 07 June 2016
مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان لرستان افتتاح شد





















به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،سرپرست پردیس دختران آیت الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: لرستان توانست موافقت سازمان مرکزی در تهران را برای افتتاح این مرکز به دست آورد.
 "فروزان ادیب‌فر" با اعلام این خبر افزود: مرکز مشاوره دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد روز دوشنبه 17 خردادماه از طریق ویدئو کنفرانس با "محمود مهرمحمدی "هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان کشور افتتاح شد.
وی با اعلام این که لرستان پنجمین استانی است که توانست موافقت سازمان مرکزی در تهران را برای افتتاح این مرکز به دست آورد، افزود: دانشگاه فرهنگیان لرستان جزء ۸ دانشگاه فرهنگیان کشور است که در تیپ یک، قرار دارد.
سرپرست پردیس دختران آیت‌الله کمالوند دانشگاه فرهنگیان لرستان تاکید کرد: افتتاح این مرکز می‌تواند به درجه علمی دانشگاه بی‌افزاید.
ادیب‌فر با تاکید بر این که مرکز مشاوره این دانشگاه علاوه بر ارائه خدمات به دانشجویان بومی آمادگی ارائه خدمات به همه مردم خرم‌آباد است، افزود: البته اولویت خدمات‌رسانی با دانشجویان و دانش آموزان استان است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 800 دانشجو مشغول تحصیل در این دانشگاه هستند که همگی در آینده جذب آموزش‌وپرورش خواهند شد.
قابل ذکر است در این مراسم که از طریق ویدئو کنفرانس انجام گرفت، رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: باید دانشگاهی را نمایندگی کنیم که افرادی با شخصیت‌های متمایز را تربیت کند.
مهرمحمدی یادآور شد: شرایط روحی و روانی دانشجویان بایستی مورد توجه قرار بگیرد و چنانچه نشانه‌هایی از بحران در شخصیت دانشجویان احساس شود بایستی سریعاً اصلاح و به مسیرهای اصلی تربیت باز گردند.
 
خبر: فروزان کرمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار