کد خبر: ۲۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 08 June 2016







به گزارش تابناک لرستان ،قائم مقائم دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: پیام شهدای مدافع حرم این است که چگونه انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

 سردار مویدی در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم سردار رضا رستمی مقدم، افزود: پیام شهدای مدافع حرم به ما این است که چگونه باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم اثبات کردند که جمهوری اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست و اگر لازم باشد برای دفاع ازمظلومان در هر نقطه‌ای حاضر می‌شوند، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا امنیت کشورمان در دنیا زبانزد عام و خاص است.

قائم مقائم دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه شهادت رضا قاسمی رستمی بیانگر این است که راه شهدای ایل بزرگ مدهنی و خرم‌آباد استمرار دارد، اضافه کرد: شهدای مدافع حرم برای اینکه نسل‎های آینده ما در آینده امنیت داشته باشند به شهادت رسیدند.

مویدی با اشاره به اینکه هر روز شاهد تشیع پیکر شهدای مدافع حرم در سطح کشورمان هستیم، افزود: باید به خود ببالیم که روزی در خطه لرستان شاهد تشییع پیکر شهید محمد جهان مدهنی، صادق مدهنی و علی اکبر مدهنی بودیم و امروز نیزبار دیگر شاهد تشیع پیکر یکی از شهدای ایل بزرگ و انقلابی پاپی یعنی شهید رضا رستمی مدهنی هستیم.

وی گفت: امروز مردم خرم‌آباد با حضور خود در مراسم تشیع پیکر شهید مدافع حرم به دنیا و شیاطین ثابت کردند که به فرموده امام خمینی(ره) مردم زمان ما ازمردم زمان صدر اسلام بهتر هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار