کد خبر: ۲۴۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 08 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ، مدیر توزیع برق بروجرد گفت: کشاورزان با خاموش کردن چاه های آب اراضی کشاورزی خود در ساعات اوج مصرف برق، پاداش نقدی می گیرند.

محمدعلی خسروی افزود: کشاورزان در صورت خاموش کردن چاه های آب خود در چهار ساعت اوج مصرف برق علاوه بر دریافت پاداش نقدی مشمول بخشودگی کامل بهای انرژی مصرفی برای 20 ساعت در شبانه روز می شوند.
وی اضافه کرد: پارسال فقط 50 حلقه چاه از مجموع 450 حلقه چاه کشاورزی شهرستان بروجرد به دلیل خاموشی در ساعات اوج مصرف مشمول طرح تخفیف شدند.
مدیر توزیع برق بروجرد گفت: انتظار می رود امسال حدود 200 حلقه چاه در طرح تخفیف مدیریت توزیع برق شهرستان بروجرد شرکت کنند.
وی افزود: مشترکان صنعتی نیز در صورت جابه جایی روز تعطیل جمعه خود با یکی از روزهای هفته به مدت پنج هفته تخفیف هایی دریافت می کنند.
خسروی گفت: این مشترکان در صورت جابه جایی تعطیلی روز جمعه علاوه بر تخفیف در بهای برق مصرفی و بهای دیماندی از اعمال خاموشی برنامه ریزی شده در موارد مصرف بالا معاف می شوند.
وی افزود: هر سال به مناسبت شروع پیک بار مصرف(از 15خرداد تا 15 شهریور ماه) برای 2 گروه از مصرف کنندگان شامل چاه های آب کشاورزی و مشترکان صنعتی تخفیف هایی در نظر گرفته می شود.
مدیر توزیع برق بروجرد با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: کاهش تلفات و جلوگیری از هدر رفت انرژی برق مهمترین شاخصه اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقدام و عمل، تلاش بر این است تا پایان امسال نرخ کاهش تلفات برق به 6 درصد برسد.
وی گفت: اجرای طرح بعثت در قالب تبدیل کابل های مسی به خودنگهدار، تبدیل چراغ های معابر پرمصرف به چراغ های کم مصرف با نوردهی بالا، جمع آوری انشعابات غیرمجاز، تبدیل کنتورهای برق 60 کارخانه پرمصرف بروجرد به کنتور هوشمند و استفاده از کنتورهای هوشمند برای چاه های کشاورزی از اقدامات انجام شده در راستای کاهش تلفات انرژی در شهرستان بروجرد می باشند.
بیش از 130 هزار مشترک برق حانگی و صنعتی زیرپوشش شرکت برق بروجرد می باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار