کد خبر: ۲۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 08 June 2016


پیشکسوت فوتبال لرستان در بیمارستان بستری شد

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری برنا  لرستان ، استاد غلام ترابی که اکنون 84 سال دارد، همراه با آقایان شاهپور کریمی (88 ساله) و غلام‌حسین برنجی (83 ساله) قدیمی‌ترین فوتبالست‌های در قید حیات شهرستان خرم‌آباد هستند.

وی حدود 3 دهه بازیکن، مربی و سرپرست تیم‌های خرم‌آباد و لرستان و در دهه 40 دبیر هیات فوتبال استان بوده است.

ایشان از 2 روز قبل به دلیل ناراسایی ریه و دستگاه تنفس در بخش قلب بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد بستری شده است. وی پدر شهید "بهزاد ترابی‌نژاد" است که گروهبان ژاندرمری بود و 25 آبان 1362 در سن 20 سالگی و در مهاباد به شهادت رسید.
سایر فرزندان آقای غلام ترابی نیز از ورزشکاران مطرح استان بوده‌اند‌. فرزاد (مجید) ترابی در دهه 70 دروازه‌بان اصلی تیم فوتبال فجر 1357 خرم‌آباد بود و همراه این تیم نتایج درخشانی کسب کرد. فرزاد ترابی کارمند استانداری و سازمان برنامه و بودجه بوده و ریاست هیأت گلف لرستان را نیز بر عهده دارد.
حاج رضا ترابی دیگر فرزندان ایشان نیز در رشته‌ والیبال عضو تیم‌های خرم‌آباد و لرستان طی دهه‌های 60 و 70 بوده ‌است.
شایسته است مسئولین ورزش و جوانان، شهرداری، بنیاد شهید، هیأت فوتبال و سایر ورزشکاران و ورزش‌دوستان لرستانی پس از درج خبر و اطلاع از وضعیت ایشان که حق زیادی بر گردن مردم و جامعه ورزش خرم‌آباد دارد با جویا شدن احوال این پیکشسوت شریف و خوش‌نام ورزش لرستان که بازنشسته شهرداری خرم‌آباد است، قوت قلبی برای وی و خانواده ورزشی ایشان باشند.
خبر و عکس: بهزاد پشت‌دار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار