استاندار لرستان:
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: میثاق نامه اقتصاد مقاومتی با این هدف تهیه شده است که مدیران اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان در سالی که این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور تعیین شده متعهد شوند که پای تحقق اهداف پیش بینی شده بمانند.
کد خبر: ۲۴۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 11 June 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان، هوشنگ بازوند  استاندار لرستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، گفت: میثاق نامه اقتصاد مقاومتی با این هدف تهیه شده است که مدیران اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان در سالی که این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور تعیین شده متعهد شوند که پای تحقق اهداف پیش بینی شده بمانند.

وی ادامه داد: فرصتی نداریم و باید تکلیف پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هر چه سریعتر روشن شود.

بازوند اظهار کرد: علی رغم زحمات زیاد معاونت برنامه ریزی استان ولی احساس می‌کنم کمبودهایی در پروژه های اقتصاد مقاومتی وجود دارد و لازم است بطور دقیق پروژه های عمرانی همه دستگاهها در این برنامه دیده شود.

استاندار ادامه داد: اگر سازمان صنعت، معن و تجارت قرار است که امسال 192 صنایع راکد را در سطح استان احیاء کند باید توزیع شهرستانی آن مشخص شود به گونه ای که هر شهرستان بداند که چند صنعت راکد را باید احیاء کند.


بازوند با اشاره به تشکیل چهار کمیته اجتماعی، اقتصادی، برنامه‌ریزی و عمرانی برای زمان‌بندی اجرای پروژه‌ها، اضافه کرد: این کمیته ها باید هر هفته تشکیل جلسه دهند و دستگاه‌های اجرایی هم باید برای تعیین زمان‌بندی اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با آنها همکاری کنند.

وی با بیان اینکه تفکیک استانی پروژه ها هم تا یکی دو روز آینده به فرمانداران ابلاغ می شود، افزود: وزارت کشور قرارگاه عاشورا را در آذربایجان شرقی، قرارگاه ثارالله را در کرمان و قرارگاه کربلا را در لرستان را به عنوان سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده است.

استاندار لرستان ضمن استقبال از واگذاری شرکت پارسیلون خرم‌آباد به سرمایه‌گذاران جدید در قالب تشکیل یک کنسرسیوم بانکی گفت: تا نهایی شدن این واگذاری باید پیگیری های لازم صورت بگیرد.

بازوند بیان کرد:با توجه به اخذ مجوز شهرک صنعتی پتروشیمی انتظار داریم که تادو سال آینده تمام تولیدات پتروشیمی لرستان در این شهرک مورد استفاده قرار بگیرند و از خام فروشی محصولات این شرکت جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار