کد خبر: ۲۴۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 11 June 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان، هوشنگ بازوند  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان با تاکید به ارائه برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: علی‌رغم تلاش بی‌وقفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کمبودها و کاستی‌هایی در ارائه طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های عضو ستاد در قالب نیپا وجود دارد.

استاندار لرستان با بیان اینکه توزیع شهرستانی پروژه‌ها اجتناب‌ناپذیر است، افزود: کمیته‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده در استان برنامه‌ زمان‌بندی دستگاه‌ها را دریافت و بررسی می‌کنند.

وی از نام‌گذاری استان لرستان به نام قرارگاه کربلا به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این امر تلاش مضاعف را می‌طلبد و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید مدت و روال‌ها کاهش یابند.

این مسوول در ادامه جلسه در خصوص احداث و راه‌اندازی شهرک صنعتی پتروشیمی خرم‌آباد اظهار داشت: مجوزهای لازم برای احداث این صنایع پایین دستی پتروشیمی اخذ شده‌اند که نیاز به جذب سرمایه‌گذار دارد.

بازوند با تاکید به عدم خام‌فروشی مواد تولید شده در پتروشیمی خرم‌آباد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که تمام مواد تولیدی پتروشیمی به کالاهای پایین‌دستی تبدیل شوند.

استاندار لرستان  با اشاره به تعیین تکلیف کارخانه پارسیلون خرم‌آباد، گفت: موضوع و مشکلات پارسیلون در این جلسه باید حل و فصل شود.

وی خطاب به بانک‌های استان بیان کرد: طبق بخش‌نامه ابلاغ شده از سوی رییس بانک مرکزی کلیه بانک‌های عامل استان لرستان چنان‌چه برای دادن تسهیلات به واحدهای راکد با کمبود نقدینگی مواجه هستند این موضوع را اعلام کنند تا منابع لازم از بانک‌های سایر استان‌ها تامین شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار