کد خبر: ۲۴۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 12 June 2016
کراپ‌شده - شهرک صنعتی














به گزارش تابناک لرستان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار لرستان در ارزیابی کشوری از نظر عملکرد رتبه دوم را کسب کرد.

مهرداد غضنفری شامگاه شنبه در جلسه ستاد تسهیل استان با اشاره به اینکه ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار لرستان رتبه دوم کشور را کسب کرد، اظهار داشت: ستاد تسهیل استان بعد از استان تهران رتبه دوم را با یک فاصله صد امتیازی با استان رتبه سوم در خصوص عملیات تسهیل کسب کرده است.

وی افزود: امیدواریم در سال جاری نیز لرستان بتواند جایگاه و رتبه قابل قبولی را در خصوص اجرای مصوبات ستاد تسهیل همانند سال گذشته بدست آورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه طی روزهای اخیر سه جلسه ستاد تسهیل در استان برگزار شده است، گفت: برگزاری این جلسات نشانگر تلاش و جدیت برای رفع موانع تولید استان و بالا بردن کیفیت کار این ستاد است.

غضنفری اضافه کرد: مصوبه های ستاد تسهیل باید بصورت دقیق وکامل و پس از اتمام هر جلسه گزارش داده شوند.  

وی یکی از مطالبات اصلی مردم استان را اجرایی شدن مصوبات مطرح شده در ستاد تسهیل لرستان دانست و بیان داشت: نتیجه این امر در نهایت به کیفیت و رفع موانع تولید و تسهیل در روند فعالیت کارخانه ها و شرکت ها منجر خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با بیان اینکه بدهی های مالیاتی استان یکی از موانع و مشکلات اصلی در متوقف شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان است، گفت: با پیگیری های استاندار مشکلات و موانع با ابلاغ تفویض اختیار به مسئولین استانی مرتفع شده است.

غضنفریی یادآور شد: برای بررسی مصوبات ستاد تسهیل استان به شهرستان ها رفته و روند اجرایی شدن مصوبات پی گیری می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار