معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان:
هرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در جلسه ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار لرستان که به ریاست استاندار در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: در ارزیابی کشوری که در ارتباط با عملکرد ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار استان‌ها انجام شده استان لرستان با یک فاصله 100 امتیازی از استان سوم رتبه دوم را کسب کرد
کد خبر: ۲۴۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 12 June 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان،مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در جلسه ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار لرستان که به ریاست استاندار در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: در ارزیابی کشوری که در ارتباط با عملکرد ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار استان‌ها انجام شده استان لرستان با یک فاصله 100 امتیازی از استان سوم رتبه دوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه استان لرستان پس از استان تهران رتبه دوم را در بین ستادهای تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار استان‌های مختلف کشور کسب کرده است، افزود: این بیانگر این است که تلاش‌ها، کارهای کارشناسی و چکش کاری‌هایی که در کارهای کارشناسی صورت می گیرد و بعد پیشنهادات کارشناسی در ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار استان تصویب می‌شوند و متعاقب آن پیگیری اجرائیات در سال 94 خوب بوده است؛ البته ما اعتقاد داریم که این تلاش‌ها کافی نیست و باید با شدت و جدیت بیشتری کار دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای ستاد تسهیل تولید و کمیته‌های کارشناسی استان گفت: امیدواریم که در سال جاری نیز ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار استان رتبه خوبی را کسب کند.

غضنفری با اشاره به اینکه ظرف این چند روز تقریبا سه جلسه ستاد تسهیل را در استان تشکیل داده‌ایم، افزود:  کیفیت کار ستاد تسهیل تولید برای ما بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: در ارتباط با مصوباتی که در ستاد تسهیل تولید و رفع موانع کسب و کار گذرانده می‌شوند اجرایی شدن این مصوبات باید گزارش داده شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با بیان اینکه از این به بعد برای بررسی مصوبات ستاد تسهیل تولید به شهرستان‌ها می‌رویم، گفت:  به طور قطع یکی از مطالبات مردم اجرایی شدن مصوبات این ستاد است.

غضنفری به نامه مدیر کل مالیاتی استان لرستان با موضوع تفویض اختیار تقسیط پلکانی بدهی مالیاتی استان‌ها با حداکثر زمان آن در واحدهای تولیدی کوچک و متوسط دارای مجوز از طریق معرفی کارگروه‌های تسهیل تولید اشاره کرد و افزود: این مصوبه، یک مصوبه خوب است ضمن اینکه اختیار تقسیط را هم در بند دو این بخشنامه به استان‌ها واگذار کرده‌اند.
خبر:محمدرضا گودرزی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار