کد خبر: ۲۴۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 13 June 2016
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری یافته ،عضو حقوقدان شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در بحث خدمات شورای اسلامی شهر، گویا آدرس اشتباهی به مردم رضا حاصلي عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادداده‌اند و مردم با این فعالیت‌ها که تنها از سوی شورای شهر و شهرداری ارائه گردیده بیگانه‌اند و احساس نارضایتی دارند.
رضا حاصلی در جلسه‌ی رسمی این شورا که شامگاه یک‌شنبه 23 خردادماه برگزار شد افزود: علت اصلی این کار به نظرم به مجموعه‌ی شهرداری برمی‌گردد چرا که آنچه در این شهر اتفاق می‌افتد با سرمایه، پرداخت عوارض و هزینه‌ی مردم است و در این خصوص اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی صورت نگرفته است.
حاصلی اظهار کرد: قول و قرارهای زیادی در همین شورا با معاونت عمرانی استانداری داشته‌ایم و ایشان قول داده بودند که از طرف استانداری در ازای شروع پروژه‌ها و انجام فعالیت‌های عمرانی به شهرداری کمک مالی بکنند و این در حالی است که متأسفانه هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشده است.
وی تصریح کرد: متأسفانه ایرادی که به شهردارها وارد بوده و به‌رغم این که منتخب شورا و مردم هستند ولی به‌گونه‌ای برخورد می‌کنند که گویا ابلاغ خود را از استاندار گرفته‌اند و این یک ضعف بزرگ است.
حاصلی بیان داشت: پارک کوی فلسطین تمامی هزینه‌هایش بر عهده شهرداری است و در ازای آن زمین مسکونی پلاک شده‌ی قطعه‌بندی شده داده که در واقع در قبال یک ریال ده ریال پرداخته‌ایم.
این عضو نظارتی یادآور شد: در حوزه‌ی کاری خود بایستی تبلیغ کنیم تا مردم بپذیرند که خدماتی ارائه شده و فعالیت‌های ذاتی که در حوزه‌ی شهری صورت گرفته توسط شهرداری بوده و شهرداری حرف اول و آخر را می‌زند و وجود اعضای شورای شهر هست که در واقع با رایزنی مشکلات شهر را حل و فصل می‌کنند و این در حالی است که باخته‌ی این قضایا شورای شهر است.
حاصلی همچنین خطاب به شهردار با اشاره به این مطلب که شما خود را در سایه‌ی دیگران قرار داده‌اید گفت: ما با چه زبانی بگوییم که زمین برج‌های دوقلو در مالکیت شهرداری بوده و شهرداری با مشارکت شرکت سرمایه‌گذار اقدام به ساخت این برج‌ها کرده و تنها افرادی در این بین واسطه‌گری نموده و شرکت را معرفی کرده‌اند و اکنون نیز جایگاهی در آن نداریم.
وی اظهار داشت: بارها در صحن شورا ناراحت شدم که چرا در همین پروژه‌ی پل شاپوری، بنر دیگران نصب شده در حالی که نمی‌دانند زمین آن از کجا آمده است.
حاصلی در ادامه با بیان اینکه سی میلیارد تومان هزینه شده و کسی این جسارت را ندارد و بگوید که این اراضی از سوی شهرداری و با سرمایه و هزینه‌ی مردم تملک شده است افزود: ترمینال حافظی و سرمایه‌های زیادی داده‌ایم در حالی که مدعیان بسیاری پیدا شده و سبب مشکلاتی گردیده‌اند.
عضو حقوقی شورا همچنین گفت: وقتی عملاً ابزار دست خود را خالی کرده‌ایم، چگونه می‌توانیم جبران مافات کنیم و این یک معضل بسیار بزرگ است.

خبر: علی بابایی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار