کد خبر: ۲۴۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 14 June 2016


جو

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: پیش بینی می‌شود امسال حدود ۱۵ هزار تن محصول جو از کشاورزان شهرستان بروجرد خریداری شود.

رضا امینی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل برداشت جو از حدود پنج روز پیش در این شهرستان، خرید تضمینی این محصول از کشاورزان بروجردی آغاز شده است.

وی افزود: خرید این محصول به‌صورت دو مرحله‌ای است که در مرحله نخست پس از تحویل جو به مراکز خرید مجاز توسط کشاورزان این محصول از طریق بازار بورس محصولات کشاورزی عرضه و قیمت‌گذاری می‌شود و ما به تفاوت قیمت آن را دولت تا قیمت 1000 تومان و 28 ریال به کشاورزان پرداخت می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: خرید جو با نرخ تضمینی در چهار نقطه از شهرستان بروجرد شامل مرکز جهاد کشاورزی اشترینان، انبارهای تعاون روستایی قلعه حاتم، مرکز خرید جاده اراک و مرکز خرید محور خرم‌آباد جنب سامان کاشی انجام صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به‌پیش بینی برداشت 15 هزار تن جو از سطح مزارع این شهرستان عنوان کرد: کشت‌های گندم و جو در سطح مزارع شهرستان بروجرد بیشترین میزان کشت محصولات زراعی را به خود اختصاص داده است.

امینی همچنین از تأمین اقلام پرمصرف خوراکی ویژه ماه مبارک رمضان و عرضه آن به بازار فروش این شهرستان خبر داد و افزود: در این راستا قیمت عمده‌فروشی هر کیلو گوشت قرمز منجمد 18500 تومان، مرغ منجمد 4500 تومان، شکر 2300 تومان و برنج اروگوئه 2855 تومان تعین شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار