کد خبر: ۲۴۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 14 June 2016

سبزیجات

به گزارش تابناک لرستان ،رئیس اتاق اصناف استان لرستان گفت: غرفه‌های عرضه تره بار در شهرک صنوف خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

  آرش راشدی ظهر امروز در جلسه انتقال صنوف عمده‌فروش مواد غذایی و جوشکار خرم‌آباد به خارج از محدوده شهر که در فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: باهدف رونق بخشیدن به کسب‌وکار عمده‌فروشان مواد غذایی شهرک صنوف قاضی خرم‌آباد با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، بارفروشی و غرفه‌های عرضه تره بار در این شهرک راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: اتاق اصناف در مورد  ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم همکاری نزدیکی با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خرم‌آباد داشته است؛ اگرچه با بخش‌های دیگر شهرداری در راستای احقاق حقوق صنوف مشکل داشته‌ایم اما برای انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج از حریم شهر مخالف پلمپ‌های شبانه واحدها توسط شهرداری خرم‌آباد هستیم و به این موضوع نیز اعتراض کرده‌ایم و البته پس از ابلاغ اخطارهای قانونی شهرداری مجاز است که طبق قانون عمل کند.

رئیس اتاق اصناف لرستان با اشاره به اینکه انتقال عمده‌فروشان مواد غذایی و جوشکاران خرم‌آباد به خارج از محدوده شهر به درخواست مالکان این واحدها پیگیری و زیرساخت‌های موردنیاز این انتقال ایجادشده است، عنوان کرد: به طور یقین اقدامات قانونی برای برخورد با پخش‌کنندگان غیرقانونی مواد غذایی در سطح شهر خرم‌آباد را انجام خواهیم داد اما در مورد برخورد با شرکت‌های پخش مویرگی چون به آن‌ها اجازه راه‌اندازی دفتر در هر نقطه‌ای از کشور را داده است؛ بنابراین قانون نظام صنفی اجازه برخورد با این شرکت‌ها را به اتاق اصناف نداده است.

وی در پاسخ به نگرانی‌های نمایندگان صنف عمده‌فروشان مواد غذایی خرم‌آباد مبنی بر اینکه مجتمع صنوف قاضی از رونق لازم برای کسب‌وکار برخوردار نیست، بیان کرد: به طور یقین با تبلیغات و استفاده از شیوه‌های نوین فروش و بازاریابی می‌توان به کسب‌وکار در این مجتمع رونق بخشید؛ البته اتاق اصناف به‌عنوان نماینده صنوف تلاش می‌کند که بسترهای مناسب را برای رونق بخشیدن به شهرک صنوف خرم‌آباد را فراهم کند.

قاضی سرمایه‌گذار شهرک صنوف قاضی خرم‌آباد نیز در این جلسه خواستار همکاری صاحبان مشاغل آلاینده و مزاحم برای انتقال هر چه سریع‌تر این صنوف به خارج از حریم شهر خرم‌آباد شد و گفت: اگر می‌خواهیم که زمینه را برای پیشرفت شهر خرم‌آباد  فراهم کنیم و همچنین سبب رفاه حال شهروندان شویم باید صنوف آلاینده و مزاحم هر چه سریع‌تر از سطح شهر خرم‌آباد منتقل شوند.

وی افزود: واحدهایی که در شهرک صنوف قاضی خرم‌آباد ساخته شده‌اند نصف قیمت واحدهای ساخته شده در شهرک صنوف زاگرس به متقاضیان فروخته شده‌اند یعنی اگر قیمت یک واحد 60 متری در شهرک زاگرس 60 میلیون تومان بوده در شهرک صنوف قاضی یک واحد 90 متری به قیمت 37.5 میلیون تومان فروخته شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
قاضی فقط به منافع خود فکر مبکند و با همکاری شهرداری به کسبه خرده فروش زیان بسیاری وارد نموده است . شهرداری عاجز از کارهای زیربتایی تنها به اقدامات نمایشی می پردازد و زشت ترین رفتار را با کسبه شهر دارد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار