فرماندار خرم آبادتاکید کرد:
حبیب الله خجسته پور فرماندار خرم آباد امروز درنشست انتقال و ساماندهی صنوف جوشکاران و عمده فروشان شهرستان خرم آباد به خارج از شهر تاکید کرد: پس از جابجایی دو صنف عمده فروش و جوشکار به خارج از شهر نسبت به جابجایی دیگر صنف ها نیز اقدام خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 14 June 2016



به گزارش تابناک لرستان ،حبیب الله خجسته پور فرماندار خرم آباد امروز درنشست  انتقال و ساماندهی صنوف جوشکاران و عمده فروشان شهرستان خرم آباد به خارج از شهر تاکید کرد: پس از جابجایی دو صنف عمده فروش و جوشکار به خارج از شهر نسبت به جابجایی دیگر صنف ها نیز اقدام خواهد شد.

 حبیب الله خجسته پور بیان داشت:با کسبه بدون پروانه عمده فروش و جوشکار در سطح شهر برخورد خواهد شد.

وی عنوان کرد:با خودروهای وانتی که مجوز پخش مواد غذایی را در سطح شهر و بین خرده فروشان ندارند نیز برخورد خواهد شد و با هر خرده فروشی که از خودروهای وانت بدون مجوز جنس تهیه کند نیر برخورد خواهیم کرد.

خجسته پور گفت: سازمان صنعت و معدن بعنوان یک دستگاه متولی و اتاق اصناف باید در راستای دفاع از اعضای خود با اخذ دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی به مقابله با کسبه بدون پروانه کسب و وانت های بدون مجوز بپردازند.

وی اضافه کرد: از مدیر شهرک صنوف زاگرس  می خواهیم  که تمام خدمات و امکانات رفاهی را برای واحدهای در نظر گرفته شده دو صنف جوشکار و عمده فروش در این شهرک فراهم کند

خجسته پور اظهار داشت: طبق گفته شهرداری خرم آباد مدت زمانی به کسبه برای انتقال و جابجایی خود به خارج از شهر داده خواهد شد که در این مدت مقرر باید از شهر خارج شوند.

وی تصریح کرد: مدت مقرر شده برای انتقال کسبه را تا پایان ماه مبارک رمضان  است لذا شهرداری خرم آباد باید از طریق صداو سیما و یا نصب بنرهایی در سطح شهر به شهروندان اطلاع دهد بزودی دو صنف عمده فروش و جوشکار به خارج از شهر انتقال خواهند یافت.

خجسته پور یادآور شد: این دو صنف همزمان در عید فطر به مکان های جدید منتقل خواهند شدو : پس از روز مقرر شده مصوبه های ذکر شده لازم الاجرا شده و با متخلفینی که با قوانین مخالفت می کنند برخورد می شود.

فرماندار خرم آباد متذکر شد: برای انجام بهتر و دقیق تر جابجایی اصناف خود به شخصه به رصد تمام شهر خواهم پرداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار