استاندار لرستان در جلسه معارفه فرماندار جدید کوهدشت:
هوشنگ بازوند که در جلسه معارفه فرماندار جدید کوهدشت سخن می گفت با بیان اینکه در بحث تولید گندم راضی هستیم عنوان کرد: از سال ۹۱ تا امروز تولیدات خوبی داشته ایم و به طور حتم تولید گندم سال زراعی جاری از ۴۰۰ هزار تن عبور خواهد کرد و این در حالیست که نیاز مصرفی استان لرستان ۲۲۰ هزار تن است.
کد خبر: ۲۴۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 16 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ، استاندار لرستان  امروز گفت: ظرف دو سال گذشته ۳ سد در لرستان به بهره برداری رسیده است ولی  با این وجود هنوز نتوانسته ایم از داشته های آبی خود به خوبی استفاده کنیم.

هوشنگ بازوند که در جلسه معارفه فرماندار جدید کوهدشت سخن می گفت با بیان اینکه  در بحث تولید گندم  راضی هستیم  عنوان کرد:  از سال ۹۱ تا امروز تولیدات خوبی داشته ایم و به طور حتم تولید گندم سال زراعی جاری از ۴۰۰ هزار تن عبور خواهد کرد و این در حالیست که نیاز مصرفی استان لرستان ۲۲۰ هزار تن است.

 وی افزود:  امیدواریم امسال در بحث تولید گندم بتوانیم جشن خودکفایی بگیریم.

بازوند تاکید کرد: دولت در حوزه سلامت بسیار خوب عمل کرده است، به درستی مبلغی از هدفمند کردن یارانه ها را به بخش سلامت اختصاص داد و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده عالی دولت در لرستان خاطر نشان کرد: ماهانه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یارانه در حوزه سلامت برای استان لرستان واریز می شود که ۶۰ درصد آن به جای مردم پرداخت و حدود ۴۰ درصد آن هم برای خرید دارو و ... و یک درصد هم در بحث هتلینگ بیمارستانها هزینه می شود و در این زمینه کوهدشت در اولویت قرارگرفته است.

وی ادامه داد:با قرار گاه خاتم الانبیاء قراردادی بسته شده و یک زمین با ۵۰ هزار مترمربع مشخص شده تا تعدادی مراکز بهداشتی در کوهدشت ساخته شود.

استاندار لرستان تصریح کرد:در سال گذشته به ۷۵۰ روستا گازرسانی شده و سعی بر این بوده که تا پایان خرداد ۹۵ این تعداد به هزار روستا افزایش یابد.

هوشنگ بازوند در خاتمه گفت:: گاز رسانی در لرستان رشد ۱۲۵ درصدی داشته و این رقم بسیار بالایی است.

بازوند با بیان اینکه برای عملیاتی شدن ۲۰ پروژه در لرستان با قرارگاه خاتم الانبیا قرار دادهایی بسته شده است، گفت: از تعداد این ۲۰ پروژه ۱۱ مورد آنها عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی علم روز است، اظهار داشت: در کشورهای اروپایی و پیشرفته هم تنگاهای اقتصادی وجود دارد و آن ها هم به دنبال این بوده اند که دچار لرزه های اقتصادی نشوند و با الفاظ دیگری همین بحث اقتصا مقاومتی را مطرح و دنبال می کنند.

استاندار لرستان یادآور شد: اقتصاد مقاومتی یک طرح کوتاه مدت نبوده بلکه طرحی است که به یک گفتمان تبدیل شده است افزود: شاه بیت اقتصاد مقاومتی تغییر نگاه است نه پول و این تغییر نگاه باید صورت بگیرد
منبع: تابناک
برچسب ها: گندم ، سلامت ، دولت ، کوهدشت ، بازوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار