کد خبر: ۲۴۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 16 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد انتخاب استان لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور را یادآور شد و گفت: صنایع بروجرد با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی متحول می شوند.

  مسلم پورقاسمیان روز پنجشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد در این اداره افزود: دولت تدبیر و امید به دنبال رونق اقتصادی است و استان لرستان را به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب کرده است.
وی اظهار کرد: ایجاد رفاه اجتماعی، ارتقای سطح علمی و توجه ویژه به اقشار مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.
فرماندار ویژه بروجرد افزود: آموزش و پرورش برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و این موضوع باید در کنکور سراسری با کسب رتبه های تک رقمی نمود پیدا کند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز در این نشست گفت: با توجه به آغاز اوقات فراغت دانش آموزان، 27 پایگاه برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده است.
جمشید ابوالفتحی افزود: 10 هزار دانش آموز امسال از برنامه های اوقات فراغت این پایگاه ها بهره مند می شوند.
وی گفت: هفت سالن ورزشی آموزش و پرورش در ایام تابستان در رشته های مختلف ورزشی پذیرای دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی می باشند.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به افزایش 12 درصدی نرخ شهریه مدارس هیات امنایی در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مدارس هیات امنایی پارسال 15 درصد افزایش نرخ شهریه داشتند که امسال بنا به تصمیم شورای آموزش و پرورش این نرخ به 12 درصد کاهش یافته است.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز گفت: با توجه به جمعیت 25 هزار نفری مسکن مهر بروجرد باید برای رفع مشکلات آموزشی این منطقه چاره اندیشی شود.
عباس شمس الدینی از اجرا نشدن برخی از مصوبات شورای آموزش و پرورش بروجرد انتقاد کرد و افزود: این مصوبات برای حل مشکلات آموزشی شهرستان باید پیگیری شوند.
کاهش شهریه مدارس هیات امنایی از 15 به 12 درصد، تعیین تکلیف فروش املاک 14 مدرسه روستایی و شهری و تعیین وضعیت کتابخانه شهید احسان شهیدی بروجرد از مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار