کد خبر: ۲۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 18 June 2016


به گزارش تابناک لرستان ، معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان با اشاره به آلودگی هوای استان بر اثر ورود ریزگردها گفت: هم اکنون وضعیت هوای لرستان در وضعیت خطرناک و بحرانی قرار دارد.

الهام برنا  با اشاره به آلودگی هوای لرستان اظهار داشت: با توجه به ورود موجی از ریز گردها از طرف کشور عراق و سوريه به غرب کشور و به تبع آن به لرستان امروز نیز شاهد آلودگی هوای استان هستیم.

وی با بیان اینکه امروز نیز وضعیت هوای اکثر شهرستانهای استان در وضعیت خطرناک و بحرانی قرار دارد عنوان کرد: میزان غلظت هوا در شهرستان کوهدشت طی ساعات گذشته عددی معادل ۱۷ برابر حدمجاز بوده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست لرستان همچنین آلودگی هوای شهرستان پلدختر را ۲۸ برابر حد مجاز عنوان کرد و افزود: همچنین وضعیت آلودگی هوای خرم آباد نیز ۲۹ برابر حد مجاز بوده است.

برنا با بیان اینکه این موج ریزگردها هوای استان را نیز طی امروز تحت تاثیر قرار داده است گفت: امروز ۲۲ امین روز آلوده استان را طی امسال پشت سر می گذاریم.

وی استاندارد غظت ذرات ۲.۵ میکرون را ۳۵ میکرو گرم بر متر مکعب و استاندارد ذرات ۱۰ میکرون را نیز ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب عنوان کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار