کد خبر: ۲۴۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 20 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،رئيس ستاد اقتصاد مقاومتي لرستان و معاون استاندار لرستان گفت: كارخانه نساجي بروجرد توان رقابت با محصولات مشابه توليدي خارج از كشور را دارد.

 مهرداد غضنفری دربازديد از کارخانجات نساجی بروجرد،هدف از اين نشست را بررسي علل توقف كمي و كيفي كارخانه نساجي و ارائه راهكار مثبت جهت برون رفت كارخانه نساجي از اين مشكلات عنوان کرد.

وي كارخانه نساجي را يكي از مهمترين و بزرگترين صنعت در كشور دانست و افزود: همه سعي ما بر احياي مجدد و توليد با ظرفيت كامل كارخانه نساجي است و اين مجموعه توان اين را دارد كه همچون گذشته با ديگر محصولات مشابه توليدي خارج از كشور رقابت كرده و مي‌تواند با توليد محصولات با كيفيت به جايگاه حقيقي خود برگردد.

رئيس ستاد اقتصاد مقاومتي استان تصریح کرد: طي صحبت‌هايي كه با استاندار در چند روز گذشته صورت گرفته، همه توان و سعي ستاد اقتصاد مقاومتي در استان، راه‌اندازي كامل با ظرفيت بالاي كارخانه نساجي بروجرد است.

غضنفری اضافه کرد: در طرح توسعه‌اي كه توسط مديريت مجموعه كارخانجات مشخص شده است، ظرفيت نيروي انساني اين مجموعه به حدود۲۰۰۰نفر خواهد رسيد.

مدیر كارخانجات نساجي بروجرد نيز در اين نشست به بيان مشكلات و موانع موجود در راه توسعه و رونق كارخانه پرداخت و مهمترين مشكل اين مجموعه را نداشتن سرمايه در گردش و وجود دستگاه‌هاي قديمي و فرسوده عنوان كرد.

مظاهری گفت: عمر بيش از نيمي از دستگاه‌هاي اين كارخانه به۳۰سال مي‌رسد و با اين وجود نمي‌توان محصولاتي با كيفيت و به روز را وارد بازار كرد بنابراين بهترين روش ماندن در چرخه توليد بالا و با كيفيت، تعويض دستگاه‌هاي فرسوده و جايگزيني دستگاه‌هاي نو و به روز است.

به گزارش ایسنا كارخانجات نساجي بروجرد از با سابقه‌ترين كارخانه توليدات صنعت پارچه در كشور است كه صادرات به كشورهاي اروپايي و آسيايي را در گذشته بدنبال داشته است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار