کد خبر: ۲۴۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 20 June 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرمانداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی پلدختر تأکید کردند که آتش‌سوزی در مزارع این شهرستان رخ نداده است.

در روزهای اخیر خبری از آتش‌سوزی مزارع روستای چم‌مهر پلدختر رسانه‌ای شد که واکنش فرمانداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی را درپی داشت.

نورالدین درمنان فرماندار پلدختر در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: من چنین اتفاقی را تایید نمی‌کنم. چند روز پیش به ما گفتند در یکی از روستاها افرینه آتش‌سوزی مزارع رخ داده اما وقتی به آنجا رفتیم، کشاورز کاه و کلش را آتش زده بود تا زمین را برای کشت بعدی آماده کند.

وی ادامه داد: شاید در روستای چم‌مهر هم کاه و کلش بوده و به اشتباه «مزارع» عنوان شده است.

علی‌نظر نظری سرپرست اداره جهاد کشاورزی پلدختر نیز گفت: آتش‌سوزی مزارع در پلدختر دروغ است و تا امروز گزارشی از آتش‌سوزی مزارع غلات در شهرستان ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: در بخش مرکزی پلدختر 95 درصد محصولات برداشت شده که روستای چم‌مهر هم جزء این منطقه است و اگر آتش‌سوزی مزارع رخ داده من که متولی هستم باید بدانم و مطمئن باشید مزارع این روستا دچار حریق نشده است.

همچنین عابدین میردریکوندی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر بیان کرد: مزارع روستای چم‌مهر برداشت شده و کاه و کلش را آتش زده‌اند که به این‌ها آتش‌سوزی نمی‌گویند و خسارتی به مراتع هم وارد نشده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار