استاندار لرستان:
مهندس بازوند در شورای اداری شهرستان ازنا اظهار کرد: ترکیب نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار در شهرستان ازنا ترکیبی با تجربه است که در کنار بافت توسعه خواه مردم این شهرستان آینده‌ای موفق‌تر از گذشته برای این منطقه رقم خواهد زد.
کد خبر: ۲۵۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 30 June 2016
استاندار لرستان بر ایجاد محور گردشگری اشترانکوه با اعطای تسهیلات کم‌بهره تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان لرستان، مهندس بازوند در شورای اداری شهرستان ازنا اظهار کرد: ترکیب نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار در شهرستان ازنا ترکیبی با تجربه است که در کنار بافت توسعه خواه مردم این شهرستان آینده‌ای موفق‌تر از گذشته برای این منطقه رقم خواهد زد.

وی بیان کرد: رونق اقتصادی و حل معضل بیکاری همچنان دغدغه‌ی اصلی ماست که معبر اصلی آن ورود سرمایه‌های بخش خصوصی با همکاری و همدلی تمام مردم و مسئولان است.

بازوند تأکید کرد: محور گردشگری اشترانکوه با اعطای تسهیلات کم‌بهره به کسانی که طرح گردشگری ارایه کنند با تبلیغات و اطلاع‌رسانی ایجاد شود.

استاندار لرستان خواستار تکمیل پروژه محور ازنا- شازند در اسرع وقت شد و افزود: راه‌های روستایی شهرستان ازنا به عنوان پایلوت تا پایان امسال تکمیل شوند.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: اقتصاد مقاومتی یک جریان و برنامه‌ی مداوم برای رونق توسعه و تولید کشور است که پرچمدار آن رهبر معظم انقلاب بوده و همگان اعم از مردم و مسئولان لازم است با رویکرد اقدام و عمل وارد این عرصه شوند.
بازوند اضافه کرد: نشست و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های استان از جمله ازنا طی یک برنامه منظم برگزار و اجرا خواهد شد.
نماینده عالی دولت در لرستان اظهار کرد: کشت گلخانه‌ای در فضای چند هکتاری مهیا و در شهرستان ازنا ایحاد خواهد شد.
وی تأکید کرد: باید فضای فیزیکی و تجهیزات بیمارستان ازنا با جایگزینی فضا برای شبکه بهداشت این شهرستان به اتمام برسد.
بازوند در پایان گفت:امنیت و جایگاهی که امروز ایران اسلامی در دنیا دارد حاکی از احترام، تکریم و اقتدار است.
خبر:محمدرضا گودرزی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار