استاندار لرستان در جلسه شورای مسکن استان :
بازوندگفت: اگر مسکن مهر به صورت نیمه تمام و فاقد این زیر ساخت ها به مردم تحویل شود، متقاضیان مسکن مهر جلوی استانداری اعتراض می کنند.
کد خبر: ۲۵۵۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 04 July 2016

بازوند ادامه داد: اگر مسکن مهر به صورت نیمه تمام و فاقد این زیر ساخت ها به مردم تحویل شود، متقاضیان مسکن مهر جلوی استانداری اعتراض می کنند.

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ، استاندار لرستان ،گفت: راه و شهرسازی باید هزینه های ایجاد فضای سبز و سایر خدماتی که توسط شهرداری ها در پروژه های مسکن مهر اجرا می شود را پرداخت کند.

لزوم پرداخت هزینه های خدمات شهرداری ها توسط اداره راه وشهرسازی  /نحوه برگزاری جلسات شورای مسکن قابل قبول نیست

هوشنگ بازوند که در جلسه شورای مسکن استان لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب تصریح کرد: یکی باید هزینه های مسکن مهر را بپزدازد و پاس کاری بین دستگاه ها در این زمینه فایده ندارد.

وی خاطر نشان کرد:راه و شهرسازی باید با تقبل زمین کافی در ازای خدماتی مانند ایجاد فضای سبز نسبت به تکمیل مسکن مهر اقدام کند.

بازوند ادامه داد: اگر مسکن مهر به صورت نیمه تمام و فاقد این زیر ساخت ها به مردم تحویل شود، متقاضیان مسکن مهر جلوی استانداری اعتراض می کنند.

وی افزود: صرف نظر از این که کارهای غیر کارشناسی در این حوزه توسط چه کسی و با ریاست چه کسی انجام شده ، وزارت راه و شهرسازی باید هزینه های این کارها را بپردازد و راه و شهرسازی استان هم مکاتبات و پیگیری های لازم در این زمینه را داشته باشد.

بازوند بیان داشت: برای واحدهای مسکن مهر که شهرداری نباید عوارض بگیرد و باید پایان کار هم بدهد باید همکاری ها و شرایط لازم برای فعالیت شهرداری فراهم شود.

نماینده عالی دلت در لرستان با انتقاد شدید از نحوه برگزاری جلسه شورای مسکن متذکر شد: وضعیت جلسه شورای مسکن نباید به گونه ای باشد که در این جلسه به مذاکره و تصمیم سازی پرداخت بلکه جلسه شورای مسکن برای تصمیم گیری بوده و اگر این جلسات بخواهد به این شکل ادامه داشته باشد، جلسات شورای مسکن را برگزار نخواهیم کرد.

وی عنوان کرد : دستگاه های مربوطه با ایجاد کمیته تخصصی نسبت به رفع مشکلاتی که در این جلسه مطرح می شود، از قبل اقدام کنند تا در شورای مسکن به تصمیم گیری در خصوص آنها بپردازیم.

استاندار لرستان تاکید کرد: این کمیته با حضور راه و شهرسازی، بانک مسکن، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیمانکار هر پروژه برگزار شود تا کارهای کارشناسی از قبل انجام بگیرد.

هوشنگ بازوند در خاتمه با بیان اینکه راه و شهرسازی و بانک مسکن هم باید نسبت به تعهدات هر دو طرف به توافق نهایی برسند یادآور شد:زیرا در برخی قسمت ها بانک نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کرده ولی بازپرداختی برای بانک نداشته یا متقاضی را از طرف راه و شهرسازی معرفی نکرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار