مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان :
،مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان امروز در جمع اصحاب رسانه استان گفت: شرکت توانیر به منظور اجرای طرح های کاهش تلفات ۱۶۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق لرستان اختصاص داده است.
کد خبر: ۲۵۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 04 July 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان امروز در جمع اصحاب رسانه استان گفت: شرکت توانیر به منظور اجرای طرح های کاهش تلفات ۱۶۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق لرستان اختصاص داده است.

اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال به شرکت توزیع برق استان  به منظور اجرای طرح های کاهش تلفات

فریدون خود نیا افزود: در این زمینه مقرر شده است که شرکت توانیر به منظوراجرای طرح های کاهش تلفات برق مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال را از وجوه اداره شده خود به شرکت توزیع برق استان لرستان اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه این طرح با موضوع اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع شامل نصب ترانس کم ظرفیت، احداث خط ۲۰ کیلو ولت، تعویض سیم های مسی به کابل خود نگهدار و تعویض لوازم اندازه گیری تهیه شده است تصریح کرد: مدت ۶ ماه اجرای این طرح به طول می کشد و با مذاکرات و دفاعیات لازم طرح مورد نظر به تصویب شرکت توانیر رسید.

خود نیا با بیان اینکه خوشبختانه شرکت توانیر همواره مساعدت های قابل توجهی با شرکت های توزیع داشته است اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان لرستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مواقع لازم مورد توجه شرکت توانیر قرار گرفته است.

این مسئول تلفات برق لرستان را در حدود ۱۰.۶ درصد برشمرد وابراز امیدواری کرد با جذب نقدینگی بیشتر و اجرای پروژه های فنی این تلفات به مقدار بیشتری کاهش یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار