در حضور وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی صورت گرفت؛
همزمان با حضور وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی در لرستان، کارکنان شرکت مخابرات استان به دلیل آنچه عدم پرداخت حقوق مطرح شده، مقابل استانداری تحصن کردند.
کد خبر: ۲۶۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 21 July 2016

به گزارش خبرنگار تابناک، کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات لرستان امروز با ورود وزیر کار به استان جلوی مخابرات شهرستان خرم‌آباد و روبروی درب استانداری تحصن کرده و خواستار پرداخت حقوق و مطالباتشان شدند.
تعداد زیادی از این نیروهای خصوصی شرکت مخابرات لرستان سابقه 5 تا 15 سال کار را در این شرکت دارند ولی ظاهرا مطالباتشان تاکنون پرداخت نشده است.
یکی از این کارکنان می‌گوید: پرسنل بخش خصوصی مخابرات تا قبل از اجرای خصوصی سازی قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات مدیران وقت قرارداد بصورت یکطرفه و غیرقانونی به همین بهانه فسخ شده است.
یکی دیگر از این کارکنان اظهار کرد: به استناد مصوبه هیات محترم وزیران در خصوص ساماندهی نیروهای شرایط مختلف ائم از قرارداد مستقیم، شرکتی و پیمانکاری می بایست تبدیل وضعیت صورت گیرد که به دلیل عدم توجه و اجرا توسط مدیران موجب تضییع حقوق کارکنان شده است.
وی افزود: بخشنامه ها و دستور العمل ها همچنان برای پرسنل خصوصی شرکت مخابرات و روند اجرای آن نامعلوم بوده و همین موضوع موجبات نارضایتی پرسنل را به همراه داشته است.
او بیان کرد: با اجرایی شدن خصوصی سازی، اعتراضهای زیادی کرده ایم و مسئولین قولهای مساعد جهت رفع مشکل دادند اما تاکنون هیچکدام از آنها عملی نشده است.
یکی دیگر از این معترضین گفت: با توجه به اینکه موضوعات مطرح شده بخشی از مشکلات عظیم پرسنل بخش خصوصی شرکت مخابرات در استان و سراسر کشور می باشد همچنان مسئولین و مدیران کوتاهی کرده و سرگرم کردن و سرگردانی پرسنل بخش خصوصی را فراهم آورده اند.
وی تاکید کرد: بعد از این همه اجحافاتی که در این 10 سال در حق بخشی خصوصی شاهد بوده ایم، امیدواریم دولت تدبیر و امید چاره و راهکاری اساسی برای رفع مشکل ما داشته باشد و انصاف نیست با ما چنین برخوردی انجام شود و کسی هم پاسخگو نباشد.
گفتنی است وزیر تعاون کار رفاه اجتماعی در سفری دو روزه به استان لرستان، چندین پروژه درمانی و زیربنایی را افتتاح کرد.
خبر کرضا میرزایی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار