مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران لرستان :
در راستای اجرای طرح سپاس، مدیرکل، معاونان و روسای ادارات ستادی بنیاد شهید لرستان با خانواده های شاهد و ایثارگر بروجرد دیدار کردند
کد خبر: ۲۶۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 26 July 2016
به گزارش " تابناک لرستان ، مراد روشنی، مدیرکل، معاونان و روسای ادارات ستادی بنیاد شهید با خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان بروجرد دیدار کردند.
روشنی اجرای طرح سپاس را در راستای اجرای خدمات بیشتر و بهتر به خانواده های شاهد و ایثارگر موثر خواند و با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) که بنیاد شهید افضل نهادهاست چون شهید افضل انسانهاست و فرمایش مقام معظم رهبری که فرض بنیاد شهید فرض حیات انقلاب است گفت: برای کار در بنیاد شاخصه هایی وجود دارد که مهمترین آن روحیه تواضع، فروتنی، خشوع در برابر ایثارگران و خانواده های آنهاست و ما باید بپذیریم کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران با همه جا متفاوت است. آنها انتظارهایی از ما دارند که همکاران باید با سعه صدر و بردباری و رفتار درست به جامعه تحت پوشش خدمت کنند.
روشنی با اشاره به سوره مبارکه آل عمران آیه 169 ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کسته شدند مردگانند! بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند، اضافه کرد این امر از باورهای ریشه دار و درونی ما شده است که به کار و تلاش در بنیاد معتقد هستیم. شهدا حاضر و ناظرند و رفتار ما را رصد می کنند و به ما پاداش می دهند و برای ما مهم این است که منزلت کارمان را به معنای حقیقی دریابیم و درک کنیم.
روشنی افزود: شهدا هر آنچه برای خود نمی پسندیدند برای دیگران هم نمی پسندیدند و هر آنچه برای خود دوست داشتند برای دیگران هم دوست داشتند. این از ویژگیهای مسلمان ها و مومنان است. بایستی ویژگی های همکاران بنیاد شهید برگرفته از رفتار شهدا و آموزه های دینی، قرآنی، کلام معصومین و وصایای شهدا باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب بنیاد باید دستگاه عصمت شناخته شود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار