کد خبر: ۲۷۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 16 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ؛ساعات اولیه بامداد یک‌شنبه 24 مردادماه روستای بابازید از توابع شهرستان پلدختر مورد هجوم افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.
دهیار روستای بابازید پلدختر در اين خصوص گفت: بامداد یک‌شنبه کلیه منازل مسکونی این روستا مورد هجوم چندين فرد مسلح قرار گرفت كه گلوله‌باران افراد انتقام‌جويي قانون‌شكنان مسلح از زن و بچه‌هاي بي‌گناه در بابازيد پلدخترناشناس در ساعات اولیه بامداد، موجب اضطراب و نگرانی شدید اهالی به ویژه کودکان و افراد سالمند شد و موجی از وحشت را در این روستا حاکم ساخت.
"عبدالرضا قوچی" افزود: پس از این واقعه، اهالی روستای بابازید طی تماس‌های مکرر با پلیس 110 شهرستان پلدختر خواستار اعزام ماموران انتظامی به محل شدند‌، اما پس از استقرار ماموران انتظامي در محل، مهاجمان دوباره شروع به تیراندازی به طرف ماموران و اهالی روستا نمودند که ماموران پليس نیز مقابله به مثل كرده و با آتش سلاح آن‌ها، پس از لحظاتي درگیری، مهاجمان از محل متواری شدند.
وي بیان داشت‌: بررسی‌های اولیه در خصوص این حمله وحشیانه نشان می‌دهد که ظاهراً این افراد اهل يكي از روستاهای همجوار بوده و قصد انتقام‌جویی داشته‌اند.
دهيار بابازيد همچنین بیان داشت: گلوله‌هایی که به منازل مسکونی اصابت کرده برای شناسایی و کشف سر نخ‌های جدید تحویل مقامات انتظامی و قضایی شده است.
آقاي "رضایی" یکی از ساکنین روستا نیز در این باره گفت: چندی پیش طی یک تعقیب و گریز توسط پليس پلدختر، سرنشینان یک خودرو مظنون به اخطار ماموران اعتنا نکرده و فرار کردند که سرانجام راننده خودروی مذکور به علت شتاب‌زدگی و بی‌احتیاطی به دره سقوط و فوت می‌کند.
وي افزود: از آن جا که اطرافیان فرد درگذشته، رئیس کلانتری پلدختر را که از ساکنین روستاي بابازيد است در مرگ او مقصر می‌دانند، با این تهاجم و تیراندازی قصد انتقام‌گیری داشته‌اند.
خانم "جودکی" از دیگر ساکنین این روستا که به شدت از اين واقعه وحشت‌زده بود گفت: این جور تیراندازی در شب و به رگبار بستن مردم و بازی با امنیت کشور، دهن‌كجي و توهین به مردم پلیس است، لذا از دستگاه قضایی و انتظامی درخواست برخورد فوری و جدی با عوامل این ناامنی را داریم.
قابل ذكر است است خوشبختانه در این تیراندازی به کسی آسیب جانی وارد نشده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار