کد خبر: ۲۸۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 18 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار سلسله گفت: سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قدرت الله فلاح نژاد روز پنجشنبه در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه شهرستان سلسله افزود: شاکله سپاه پاسداران از بسیجیان مخلصی است که در زمان جنگ دلاورانه جنگیدند و بعد از جنگ نیز وظیفه خطیر دفاع از نظام مقدس جمهوری را بر عهده گرفتند.
وی با اشاره به ویژگی های شاخص سپاه پاسداران اظهار داشت: مردمی، ولایی و جایگاه تبلور ارزش های اسلامی بودن سه ویژگی مهم و عامل موفقیت سپاه هستند و تا زمانی که این نهاد انقلابی این سه ویژگی را دارد پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت است.
فرماندار سلسله ضمن خرسندی از وجود نیرویی با چنین ویژگی ها و روحیه ای در کشور تصریح کرد: این روحیه در سایر بخش ها و ارکان کشور نیز وجود دارد و دولت با افتخار و با فرمانبرداری کامل از مقام ولایت در عرصه هایی که ورود پیدا کرده دستاوردهای بزرگی داشته که این دستاوردها در واقع دستاوردهای نظام هستند و ما باید به دور از سیاه نمایی این پروژه ها را بازگو و حقایق را برای مردم بازگو نماییم.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله با اشاره به اقدامات دولت در زمینه ایران هراسی و رفع این پروژه از طرف دشمنان خاطرنشان کرد: برای هر عملی اول باید ذهنیت ها تغییر یافته و سپس به مرحله عینیت برسیم و در این راستا با تدبیر دولت، پروژه ایران هراسی و اجماع جهانی علیه ایران شکست خورده است.
وی با بیان اینکه خطری که در این زمینه از جانب دشمنان وجود داشت برطرف شده و این جز در سایه اتحاد در داخل کشور ممکن نبود، عنوان کرد: با اتحادی که در کل کشور وجود دارد هیچ کسی نمی تواند ایران را تهدید و اقدامی علیه ملت ایران انجام دهد.
فلاح نژاد با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه در خصوص اقتصاد مقاومتی هیچگونه اختلافی میان نهادهای مختلف نیست افزود: اگر دنبال این امر هستیم که در مقابل توطئه های دشمنان در آینده موفق باشیم لازمه این امر تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از تمام ظرفیت های موجود داخلی است.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی صرفا به انجام رساندن چند پروژه نیست و ما در مرحله اول باید تفکرمان را در این خصوص تغییر دهیم و با روحیه و تفکر مناسب وارد بحث اقتصاد مقاومتی شویم.
نماینده عالی دولت در شهرستان سلسله گفت: بحث اقتصاد مقاومتی مختص دولت نیست و همه ارکان نظام در این زمینه درگیر هستند که باید با همدلی و وحدت در راستای تحقق این شعار اقدام نمایند.
فلاح نژاد با بیان اینکه در سطح استان در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و استان لرستان جز سه استان پایلوت و الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی است، افزود: برای تحقق این مهم مجموعه مدیریت ارشد استان با جدیدت و تلاش فراوان و به نحو شایسته ای پای کار هستند و شاهد موفقیت های خوبی نیز در این زمینه هستیم.
فرماندار سلسله با بیان اینکه حیف و میل کردن منابع عمومی امری مذموم و ظلمی در حق مردم است و متاسفانه در برخی از مواقع حیف کردن منابع چندین برابر میل کردن بوده است عنوان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم از بسیاری از حیف و میل ها جلوگیری شده و در راستای استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار خوبی نیز صورت گرفته که با وجود تبلیغات اندک کارهای بسیار مهمی و دستاوردهای عظیمی داشته است که در هفته دولت برخی از این دستاورها برای عموم مردم بازگو خواهد شد.
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.
این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار