کد خبر: ۲۸۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 18 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به  نقل از همشهری لرستان ،هفته آینده پیام‌های اخلاقی، اجتماعی و زیست محیطی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به صورت بنر در میادین پرتردد شهر خرم آباد نصب می‌شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرخرم آباد گفت: هسته مرکزی شهر و میدان‌های اصلی اولویت اصلی نصب این بنرهاست.
«رستم کوشکی» با اشاره به اتاق فکرکمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر افزود: این اتاق فکر متشکل از اقشار مختلف مانند جامعه پزشکی، نخبگان، افراد دارای فکر و ایده است که با تحلیل و تجزیه یک پیام را انتخاب می‌کنند.
وی بیان کرد: پایه و اساس اتاق فکر براساس پایه و اساس فرهنگ شهروندی است.
كوشكی گفت: افراد حاضر در اتاق فکر با در نظر گرفتن همه جوانب یک پیام سعی می‌کنند پیامی تأثیرگذار انتخاب کنند.

هر هفته یک پیام
کوشکی با اشاره به این که هفته ای یک پیام چاپ می‌شود، اظهارکرد: این پیام در طول هفته درسطح شهر باقی خواهد ماند تا درصد زیادی از شهروندان موفق به خواندن آن شوند.

هدف از چاپ پیام
 عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد دربخش دیگری ازسخنان خود به اهداف این کار اشاره کرد و افزود: هدف از انتشار این پیام‌ها افزایش سطح اطلاعات شهروندان است.وی با اشاره به هزینه چاپ پیام‌ها اظهار کرد: هزینه چاپ هرپیام که شامل 20 بنراست حدود یک میلیون تومان است.

مهم‌ترین عامل توسعه
کوشکی با بیان این که فرهنگ مهم‌ترین عامل توسعه است، بیان کرد: تا زمانی که زیرساخت‌های فرهنگی یک جامعه فراهم نشود دستیابی به توسعه ممکن نیست.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرخرم آباد ادامه داد: هرچه روی فرهنگ سازی شهروندان کارشود بازکم است.
وی اظهار کرد: نباید از این نکته هم غافل شد که کار فرهنگی زمانبر است و زمان می‌برد تا به نتیجه مطلوب و دلخواه دست پیدا کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار