کد خبر: ۲۸۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 19 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،به نقل از پایگاه خبری یافته ،فرماندار خرم‌آباد گفت: بحث تبادل فرهنگی یکی از موضوعات مهمی است که می‌تواند در راستای معرفی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بالقوه‌ی استان موثر باشد.
"حبیب‌الله خجسته‌پور" در حاشیه بازدید از همایش فرهنگی اقتصادی لرستان که در بوستان گفتگو تهران در حال برگزاری است، گفت: طی چند روزی فرماندار خرم‌آباد : همایس فرهنگی اقتصادی موجب شناخت سرمایه‌گذاران از لرستان شده استکه از برگزاری نمایشگاه طی شده از دور نظاره‌گر جریانات همایش بودم و اخبار را رصد کردم و به نظر می‌رسد اهداف برگزاری این نمایشگاه محقق شده است.
وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در بازتاب اخبار این همایش گفت: با توجه به بازتاب خوب نمایشگاه در سطح جامعه در این دوره، به نظر می‌رسد همه‌ی خبرنگاران پا به پای مسوولین برگزاری نمایشگاه و شاید پیش قدم‌تر در صحنه حضور داشتند و توانستند پیام اصلی نمایشگاه را خدمت هم استانی‌ها عزیز و هموطنان منتقل کنند.
فرماندار خرم‌آباد به لزوم شناخت سرمایه‌گذاران از وضعیت فرهنگی اقتصادی لرستان اشاره کرد و گفت: حضور سرمایه‌گذاران در هر استانی نیازمند بررسی وضعیت فرهنگی و اقتصادی استان است و هر سرمایه‌گذاری که از وضعیت استان شناخت پیدا کند با اشتیاق بیشتری حضور پیدا می‌کند.
وی تاکید کرد: این نمایشگاه نسبت به شناخت سرمایه‌گذاران از ظرفیت‌های استان قطعا موثر است.
خجسته‌پور در خصوص تکرار برگزاری این‌گونه همایش‌ها در طول سال گفت: در تهران و در این حد و اندازه سالی یک بار  برگزاری همایش کفایت می‌کند؛ ولی در اجتماعات کوچک‌تر می‌توانیم نمایشگاه‌های متفاوتی را با حضور بخش خصوصی در استان‌های مختلف برگزار کنیم.
فرماندار خرم‌آباد در پاسخ به خبرگار یافته مبنی بر علت تاخیر چند روزه حضورش در نمایشگاه گفت: با توجه به این که اکثر مدیران استانی در این نمایشگاه حضور داشتند از طرفی، ما نمی‌خواستیم در کارهای ادارات استان اختلال ایجاد شود، سعی کردیم در خرم‌آباد حضور داشته باشیم و برنامه‌های جاری را در قالب جلسات برگزار کنیم.
وی افزود: بعد از این که تعدادی از مدیران و به خصوص شخص استاندار به استان برگشتند این اجازه را دادند که ما در نمایشگاه حضور پیدا کنیم تا ضمن بازدید از نمایشگاه خداقوتی به عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه‌های دسته جمعی و نشریات در نمایشگاه داشته باشیم.
خبر: امیررضا قاسمی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار