کد خبر: ۲۸۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 19 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،سید سعید شاهرخی با اشاره به اینکه برابر ارزیابی های صورت گرفته خوشبختانه هم از نظر فرهنگی و هنری و هم از نظر اقتصادی به اهداف از پیش تعیین شده خود رسیده ایم، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد استقبال خوب مردم از برنامه هایی که تدارک دیده شده است بوده ایم.

وی با بیان اینکه در این هفته فرهنگی و اقتصادی شاهد برگزاری دو همایش بزرگ با حضور مقامات ارشد استانی و کشوری بوده ایم، تصریح کرد: در این همایش ها ۵ وزیر هیئت دولت حضور داشتند و زمینه ارتقای فرهنگی و اقتصادی و معرفی فرهنگ استان فراهم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه هم اکنون تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارجی در غرفه های مختلف در حال بررسی هستند، افزود: مذاکراتی با این سرمایه گذارها داشته ایم و قول دادند و قرار گذاشتیم در روزهای آینده به استان بیایند.

شاهرخی با بیان اینکه زمینه بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در همایش اقتصادی هفته فرهنگی و اقتصادی استان فراهم شده است تصریح کرد: در برنامه های فرهنگی و هنری فضای باز نیز برنامه های فاخری ارائه و با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

وی ادامه داد: شوری که در نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی استان وجود دارد نوید بخش آن است که اهداف طراحی شده به دست آمده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار