کد خبر: ۲۸۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 19 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، به نقل از وبلاگ اخبار الیگودرز ؛قراردادهای مخفیانه دولت از ترکمن چای و واگذاری بحرین و کاپیتو لاسیون ننگین تر می باشد.

 

 حجت لاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به اینکه برجام هیچ منافعی برای کشور نداشت افزود:  امروز مسوولین دولتی و موافقان این طرح هر چند متناقض اما اعتراف می کنند که برجام حاصلی برای کشور نداشت .

وی افزود: اما به واقع برجام نه تنها نفعی برای کشور نداشت اما گویا دست آمریکا و بیگانگان را برای دست درازی بیشتر باز می نماید و متاسفانه وزیر امور خارجه کشور هم با دست و دلبازی خواسته آنها را بر آورده می نماید.

امام جمعه الیگودرز به بحث پولشویی و قرار دادهای پشت پرده با بیگانگان اشاره نمود و افزود: دولت با قراردادی که امضا نموده و سال 2018 لازم الاجرا می باشد تمامی نیروهای مقاومت حزب الله لبنان و فلسطین و حتی نیروهای سپاه قدس را بعنوان تروریست معرفی نموده است که یقینا همان نفوذ مد نظر مقام معظم رهبری همین موضوع می باشد.

وی به قراردادهای نفتی و کسب منافع جدی ترین تحریم کننده ایران  در این قرارداد اشاره نمود وگفت: بر اساس این قرارداد تسلط بر میادین نفتی ایران تا چند دهه در اختیار بیگانگان قرار بگیرد و ایران تنها بعنوان طرف مشارکت  به رسمیت شناخته شده و حق هیچگونه نظارت و دخالت را ندارد .

 امام جمعه الیگودرز به بیکاری و عدم توجه به سرمایه گذاران داخلی اشاره نمود و افزود: وزارت راه و شهرسازی  طبخ غذای مسافران قطار را به یک شرکت اتریشی واگذار می نماید در حالیکه اینگونه فعالیتها توسط شرکتهای داخلی هم می تواند انجام شود.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای امروزی دولت از ترکمن چای و واگذاری بحرین و کاپیتو لاسیون بد تر می باشد افزود: همایشی که قرار است توسط انگلیسی هادر کشور انجام شود انگلیس شرط گذاشته که افراد حقیقی و حقوقی که در لیست تحریمها قرار دارند حق ورود به سالن همایش را ندارند و این جای تاسف است که مسوولین کشور در ایران به این اندازه غریب باشند.

ارزنده با قدردانی از موضعگیری برخی نمایندگان مجلس در قبال این گستاخی و سکوت وزیر امور خارجه گفت:  وزیر ارتباطات که یک ساعت لیاقت وزارت را در کشور ندارد عنوان می دارد که مخالفتها به جهت جلوگیری از پیشرفت دولت می باشد حال باید پرسید که آیا کشور را خوار و ذلیل کردن پیشرفت می باشد.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به وضعیت نا مناسب معیشت مردم افزود:  برخی عنوان می دارند یارانه دادن عزت مردم را زیر سوال می برد در حالیکه خود این آقایان با عملکردشان دین مردم را از بین برده اند.

وی با اشاره به سخنان امام جمعه مشهد در رابطه با حریم امام رضا و لزوم حفظ حرمت ایشان گفت: 95 در صد شهر مشهد از جمله موقوفات امام می باشد اما نایب رییس مجلس که بایدجایگاه خود را مدیون خون پدرش بداند عنوان می کند چیزی به نام حریم امام رضا در خراسان وجود ندارد.

ارزنده گفت: همین مقام در جایی دیگر عنوان می کند باید از خانواده های منافقین که در عملیات مرصاد کشته شده اند دلجویی و عذرخواهی شود  که سکوت مسوولین در قبال این سخنان تامل بر انگیز است.

خطیب نماز جمعه در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه با تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: ای کاش برخی مسوولین که امروز در مقابل دشمن واداده اند همچون آزادگان ایستادگی می کردند تا وضعیت ما اینگونه نباشد.

وی با گرامیداشت هفته دولت  و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرگفت: دولت مردان واقعی کسانی هستند که توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی داشته باشند و در مقابل استکبار مقاومت نماید و دچار وادادگی نشود و تابع اوامر رهبری باشد.

امام جمعه الیگودرز افزود: هفته دولت را به دولت مردان مرد تبریک عرض می نماییم و از زحمات مسوولین اجرایی شهرستان وبویژه فرماندار قدردانی می کنیم.

وی در بخشی از خطبه اول به مظاهر بی دینی و گناه اشاره نمود و افزود: اگر بتوانیم نگاهها را کنترل نماییم یقینا بر شیطان تسلط پیدا می کنیم اما امروزه برخی چنان مبهوت دنیا شده اند که متوجه نیستند وقت رفتن خیلی زود فرا می رسد و دستمان برای آخرت خالی است.

ارزنده به عواقب شوم فضاهای مجازی اشاره نمود و افزود: گسترش این فضاها باعث شکسته شدن قبح روابط زن و مرد و بعضا اشاعه فحشا و افزایش طلاق در جامعه شده است که مردم و خانواده ها باید مراقب باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار