کد خبر: ۲۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 19 August 2016

به گزارش تابناک لرستان به نقل از وبلاگ اخبار الیگودرز ؛اعتبارات استانی شهرستان الیگودرز در سال جاری 30 درصد افزایش داشته است.

http://aligoodarz-gov.ir//dorsapax/Data/Sub_7/File/IMG_6116.JPG 

ولی اله میرزایی اصل فرماندار الیگودرز درجلسه کمیته برنامه ریزی این

شهرستان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی الیگودرز 30 درصد افزایش یافته است افزود: امسال مبلغ 35میلیارد و725میلیون و 500 هزارتومان از اعتبارات استانی برای اجرای 162 پروژه به الیگودرز اختصاص یافته است.

وی به عدم جذب 40 درصد از اعتبارات تخصیص یافته در سال گذشته اشاره نمود و افزود: با تلاش و پیگیری مدیران امیدواریم در سال جاری با افزایش 80درصدی جذب اعتبارات مواجه شویم.

فرماندار الیگودرز با اشاره به اینکه اختصاص 80 درصد از اعتبارات در اختیار وزارتخانه ها می باشد افزود: مدیران باید بر اعتبارات ملی تکیه نموده و صرف اعتبارات استانی را در تکمیل پروژه های نیمه تمام ببینند.

وی با اشاره به ظرفیت نماینده الیگودرز در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مدیران باید از طریق نماینده و مدیران کل استان و ایجاد ارتباط با وزرا ضمن اولویت سنجی و بر اساس مشکلات موجود شهرستان جهت جذب اعتبارات تلاش نمایند.

میرزایی اصل با اشاره به اینکه 70 درصد جمعیت روستایی شهرستان الیگودرز از آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند افزود: اگر چه برخی روستا های کم خانوار از این نعمت بهره مند نیستند و بی شک رفع مشکل آنها از دغدغه های ما می باشد اما در حال حاضر حدود 140 روستای الیگودرز از آب آشامیدنی سالم برخوردار هستند.

وی به آسفالت 35 درصدی راه های روستایی شهرستان الیگودرز اشاره نمود و افزود: در حال حاضر از1250 کیلومتر راه روستایی و عشایری تنها 420 کیلومتر آسفالت می باشد و برخی تا کنون حتی راهشکافی هم نشده اند.

فرماندارالیگودرز در ادامه به ظرفیت سدهای خان آباد و حوضیان اشاره نمود و افزود: برغم تلاشهای صورت گرفته در دوسال گذشته تنها 500 هکتار از ظرفیت 4500 هکتاری این دو سد استفاده شده است، در حالیکه جهت آبیاری تحت فشار نیازبه استفاده بیشتری از ظرفیت آنها داریم.

در این جلسه تعدادی از مدیران اولویت های دستگاها را بیان نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار