کد خبر: ۲۸۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 20 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه خبری یافته ،کنسرت خيريه "امیر رحمان خسروی" خواننده مطرح موسیقی پاپ لرستان در سالن شهید آوینی مجتمع ارشاد خرم‌آباد برگزار شد.
به همت انجمن مردمی پایان کارتن‌خوابی و با همکاری انجمن موسیقی لرستان، کنسرت "پاپلر" با صدای امیررحمان خسروی و گروه همراهش، پنج‌شنبه و جمعه 28 و 29 مردادماه از ساعت 21 شب در سالن شهید آوینی مجتمع ارشاد خرم‌آباد آغاز مي‌شود
در این کنسرت که با همت انجمن مردمی پایان کارتن‌خوابی و با هدف خیریه و کمک به نیازمندان برگزار شد جمعی از هنرمندان و اعضای انجمن‌های مردم‌نهاد خرم‌آباد حضور یافتند.
گروه پاپلر به خوانندگی امیر رحمان خسروی و سرپرستی معین روزبهانی متشکل از حسین قنبری، مازیار فرجی، امیرحسین گوشه، مهران ترک‌زبان، حسین مرادی به اجرای کنسرت پرداختند
در این اجرا قطعات قمار، کیچه، بیستون، هل و میخک، قسم، دو نوازی کمانچه و تنبک و قطعاتی دیگر توسط گروه‌گروه پاپلر اجرا گردید.
در این کنسرت که اجرای آن را سینا حامد به عهده داشت، "نسیم فرج پور تجری" به نمایندگی از انجمن پایان کارتن‌خوابی خرم‌آباد ضمن خوشامد به حضار، به بیان گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده و همچنین برنامه‌های آتی و در حال انجام این انجمن پرداخت.
وی با تشکر از گروه پاپلر از امیر رحمان خسروی به عنوان سفیر مهربانی یاد کرد.

حواشی:
امیر رحمان خسروی با دعوت از محمد میرزاوندی خواننده لرستانی وی را به روی صحنه آورد و پس از ادای احترام از وی خواست قطعه‌ای را اجرا کند.
مخمد میرزاوندی نیز با اجرای کمانچه مهران ترک‌زبان به اجرای یکی از قطعات قدیمی خود پرداخت که با تشویق حضار همراه گردید.
سپس مجری برنامه به اجرای مسابقه ضرب‌المثل لری پرداخت که به چند نفر از برندگان جوایزی اهدا گردید.

با اجرای کنسرت خیریه گروه پاپلر
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار