کد خبر: ۲۸۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 20 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به نقش اقتصاد در فرهنگ گفت: توجه به همه اقوام اولویت دولت است.

 حمیدرضا حنان شامگاه جمعه در مراسم پایانی هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان با اشاره به اینکه هفته فرهنگی امسال متفاوت تر از سالهای گذشته بود، اظهار داشت: امسال این برنامه تلفیقی از اقتصاد و فرهنگ بود.

وی با بیان اینکه هدف ما این بود که نقش اقتصاد در فرهنگ و نقش فرهنگ در اقتصاد که نقشی بسزا است را معرفی کنیم، تصریح کرد: اگر بنا است که در رابطه با تقویت فرهنگ تلاش کنیم باید در اقتصاد هم تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه باورهای دینی نیز بدون اقتصاد معنا ندارد افزود: همه باید در راستای تقویت مسائل اقتصادی تلاش کنیم.

حجت الاسلام حنان با اشاره به اینکه تنوع اقوام در کشور ما بسیار است و این تنوع را خداوند قرار داده است، گفت: این تنوع بر اساس آیات قرآن با هدف "لتعارفو" و شناخت یکدیگر است.

وی با بیان اینکه گاهی دشمنان رگه های اختلاف را در بین اقوام ایجاد می کنند اما ما باید تلاش کنیم وحدت را برقرار کنیم، تصریح کرد: هفته فرهنگی استان در همین راستا و برای معرفی فرهنگ لرستان به کشور بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه دولت با تدبیری که دارد توجه به اقوام را در تمام کارهای خود داشته است افزود: این توجه را می توان در تعیین مشاور اقوام برای رئیس جمهور و در همه استانها مشاهده کرد.

حجت الاسلام حنان با اشاره به اینکه آنچه می تواند ما را به این اهداف برساند هنر و عرضه مطالب در قالب هنر است اظهار داشت: ما در این هفته فرهنگی هنر و فرهنگ یک قوم غنی را معرفی کردیم و سالهای آینده نیز با برگزاری این هفته در خدمت شما خواهیم بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار