کد خبر: ۲۸۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 20 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،سرمربی خیبر خرم‌آباد از نمایش تیمش برابر سپیدرود رشت و کسب یک امتیاز خرسند است.

علی نیکبخت  با اشاره به تساوی بدون گل تیمش برابر سپیدرود رشت در هفته سوم لیگ دسته اول، بیان کرد: از نظر بدنی هنوز در شرایط بحرانی هستیم و به آمادگی کامل نرسیده‌ایم، با این حال یک امتیاز ارزشمند گرفتیم.

وی تصریح کرد: بچه‌ها با توجه به شرایطی که دارند باتعصب و غیرت بازی کردند و از آنان راضی هستم. فکر نمی‌کردم در چمن مصنوعی، هوای شرجی و حدود 10 هزار تماشاگر تیم حریف، بتوانیم امتیاز بگیریم اما نمایش زیبا و عملکرد بچه‌ها خستگی را از تنم درآورد و دست پر از رشت برگشتیم.

نیکبخت اضافه کرد: در یکی دو صحنه راحت می‌توانستیم به گل برسیم که در ضربات آخر بچه‌ها کم‌دقتی کردند. در دقایقی از بازی تعداد پاس‌های بازیکن‌های ما خیلی زیاد بود و با رد و بدل کردن پاس‌های متوالی بازی را به خوبی کنترل می‌کردیم.

سرمربی خیبر خرم‌آباد با اشاره به اینکه در بازی با سپیدرود 10 بازیکن فیکس بومی بوده‌اند، افزود: تازه در حال جذب بازیکن جدید هستیم و یک مقدار زمان می‌برد تا تیم هماهنگ شود.

وی با بیان اینکه چون با اتوبوس سفر می‌کنیم و برای اینکه زودتر به شهر محل بازی برسیم، یک روز تمرین را از دست می‌دهیم، افزود: بازیکن‌ها برای بازی با سپیدرود حدود 14 ساعت در اتوبوس بودند و ظلمی که خیبر می‌شود در هیچ جای ایران چنین چیزی نمی‌بینیم اما با این حال بچه‌ها خیلی تلاش می‌کنند.

نیکبخت با بیان اینکه حدود دو سه ماه بالای سر تیم نبوده‌ام، تأکید کرد: اگر زودتر تکلیف خیبر معلوم می‌شد و تیم را می‌بستیم، بدون شک الان وضعیت بهتری در جدول داشتیم و به ضرس قاطع می‌گویم اگر تیم فصل گذشته را می‌داشتیم از سه دیدار فصل جدید 9 امتیاز می‌گرفتیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار