استاندار لرستان خبرداد:
استاندار لرستان از ایجاد اولین سافاری پارک حیات وحش ایران با سرمایه گذاری 538 میلیارد تومان در لرستان خبرداد.
کد خبر: ۲۸۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 21 August 2016
به گزارش تابناک لرستان،  در جلسه ای با حضور  استاندار لرستان و جمعی از مدیران؛شرکت هلدینگ سفیر اقتصاد برای احداث بزرگترین پارک وحش ایران در استان لرستان اعلام آمادگی نمود.

هوشنگ  بازوند  با تشریح مزایای سرمایه گذاری در استان لرستان گفت:با توجه به جاذبه های مختلف طبیعی و گردشگری استان،احداث این پارک وحش در لرستان توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد.
وی  با اشاره به اینکه بزودی و پس از اجرای طرح توسعه فرودگاه،شاهد افزایش بیشتر پرواز ها و بین المللی شدن این فرودگاه خواهیم بود،گفت:قرار گرفتن لرستان در مسیرهای ترانزیتی شمال و مرکز به جنوب و غرب به جنوب و احداث آزاد راه و راه آهن موجب شده این استان به عنوان یک کریدور،محل حضور گردشگران زیادی باشد.
استاندار لرستان با بیان اینکه تمامی دستگاههای دولتی برای حمایت از سرمایه گذاران بسیج شده اند،گفت:برای ایجاد این پارک بزرگ وحش در صورت نیاز از تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز استفاده خواهد شد.
لازم به توضیح است این پارک بزرگ دارای واحدهای مختلفی از جمله هتل 5 ستاره،سیرک،دریاچه،راه آسفالته، شهربازی،مزرعه های پرورش شترمرغ،تمساح و...خواهد بود.
 فاز اول این پروژه با اعتبار 225 میلیارد و فاز دوم با اعتبار 313 میلیارد تومان در 30 هزار هکتار طی 7 سال راه اندازی خواهد شد.
گفتنی است علاوه بر لرستان؛استان گلستان نیز در حال رای زنی برای حضور این سرمایه گذاران است و درصورت فراهم نشدن زمینه همکاری؛این پارک در گلستان احداث خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار