نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشکان خبرداد:
رئیس کمیسیون قضایی مجلس و نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوزهای پتروشیمی کوهدشت خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 21 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،رئیس کمیسیون قضایی مجلس و نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوزهای پتروشیمی کوهدشت خبر داد.


برپایه این گزارش ،الهیار ملکشاهی نماینده شهرستانهای کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پروژه پتروشیمی کوهدشت سال 92 کلنگ‌زنی شد که مشکلاتی پیش آمد و این پروژه روند خوبی نداشت که الان مجوزهای لازم اخذ و عملیات اجرایی شروع شده است.

وی با یادآوری برخی مشکلات پروژه، بیان کرد: محل قبلی مشکل داشت که آن را به مکان دیگری انتقال داده‌ایم. خوشبختانه مشکل‌ها رفع شده‌اند و اگر پروژه به نتیجه برسد، مجتمع عظیم پتروشیمی در کوهدشت ایجاد و از لحاظ صنعت متحول می‌شود.

ملکشاهی درباره اینکه شنیده شده که این پروژه احداث نمی‌شود، تأکید کرد: بدون شک پتروشیمی کوهدشت به سرانجام خواهد رسید و در حال حاضر ساختمان‌سازی شروع شده و مشکل زیست‌محیطی هم ندارد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اعتبار پروژه 2000 میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی سرمایه‌گذار پروژه است که 80 هکتار برای پروژه در نظر گرفته و جزو صنایع بزرگ به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: اشتغالزایی مستقیم پروژه در صورت تکمیل 400 شغل است و به مرور در حال ساخت نیز به صورت غیرمستقیم شغل‌های زیادی ایجاد می‌شود.
خبر: حسن امرایی - رومشکان 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار