کد خبر: ۲۸۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 21 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل ازپایگاه خبری  یافته ،استاندار لرستان گفت: طرح راهبردی جدیدی برای شهر خرم‌آباد ارائه می‌شود.
"هوشنگ بازوند" در جلسه هماهنگی برای ارائه طرح جدید راهبردی برای شهر خرم‌آباد که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و مهندسین مشاور ره شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه زندگی در شهر خرم‌آباد به‌صورت کیفی انجام نمی‌گیرد بلکه صرفاً به‌صورت کمی است، گفت: فراهم نشدن شرایط برای تحقق زندگی کیفی بدون تردید موجب کاهش مشارکت اجتماعی شهروندان در اداره شهر خواهد شد.
استاندار لرستان با بیان اینکه مهاجرت از شهرها موجب کاهش رونق اقتصادی خواهد شد، گفت: کیفی نبودن زندگی در شهر موجب مهاجرت به شهرهای بزرگ‌تر خواهد شد و نهایتاً منجر به یاس و ناامیدی و عدم مشارکت در توسعه و مدیریت شهری می‌شود.
بازوند با بیان اهمیت ارائه طرحی جدید برای آینده خرم‌آباد، گفت: ما باید برای شهروندان دو پارامتر مهم آسایش و آرامش را در نظر بگیریم و به همین منظور و برای طراحی آینده‌ای خوب برای شهر؛ مهندسین مشاور ره شهر با قید فوریت طرح راهبری جدید برای خرم‌آباد را ارائه خواهند داد.

بازدید استاندار لرستان از عملیات احداث بوستان بزرگ شاپوری
استاندار لرستان از عملیات احداث بوستان بزرگ شاپوری بازدید کرد.
در این بازدید معاون عمرانی استانداری لرستان، شهردار خرم‌آباد و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند و هوشنگ بازوند از آخرین عملیات ساخت این بوستان مطلع شدند.
بوستان بزرگ شاپوری با هدف تبدیل وضعیت لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری و با اعتبار اولیه بالغ بر 3 میلیارد تومان، از پروژه‌های مشترک استانداری لرستان و شهرداری خرم‌آباد به‌شمار می‌رود.
عملیات آغاز به کار این پروژه بی‌نظیر، طی مراسمی روز دوشنبه نهم آذرماه 94 در جوار پل شاپوري (طاق پل شكسته) منطقه خيرآباد خرم‌آباد آغاز شد.

زندگی در شهر خرم‌آباد به‌صورت کیفی انجام نمی‌گیرد بازدید استاندار از عملیات احداث بوستان بزرگ شاپوری
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار