کد خبر: ۲۸۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 21 August 2016
به گزارش تابناک  لرستان، یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در یازده رشته قرآنی شامل رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و در رده سنی نوجوانان شامل حفظ ۵ جزء، اذان و صحت قرائت نماز در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
جشنواره قرآنی «مدهامّتان» ویژه خواهران در رشته‌های حفظ کل، قرائت، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و در رده سنی نوجوانان، در رشته‌های قرائت حمد و سوره برگزار می‌شود و علاقمندان به ثبت‌نام در جشنواره می‌توانند فرم ثبت‌نام را از پایگاه الکترونیکی www.javananemasajed.ir دریافت و اقدام به ثبت‌نام کنند.
مرحله کشوری جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامتان» در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذر به میزبانی استان قم برگزار می‌شود که مرحله استانی باید تا قبل از برگزاری مرحله کشوری این مسابقات برگزار شود.
حجت‌الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان، در رابطه با این جشنواره قرآنی، گفت: مهلت ثبت‌نام اینترتی در جشنواره قرآنی مدهامتان تا ۳۱ مردادماه جاری تمدید شده است.
وی افزود: تاکنون حدود ۴۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان به‌صورت اینترنتی جهت شرکت در این جشنواره قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.
موسوی اضافه کرد: این افراد در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ کل و حفظ ۲۰جزء، تصحیح حمد و سوره و اذکار نماز، تفسیر و مفاهیم شرکت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار