صفار هرندی در گردهمایی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در گردهمایی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دو نگاه متفاوت در نظام وجود دارد؛ در نگاه اول افراد معتقد هستند که انقلاب خوب است اما برای اداره کردن و ساختن این انقلاب دیگر به کار نمی آید که از عقاید آن بایستی فاصله گرفت. افراد دسته اول کسانی هستند که اصالتا انقلابی نیستند و به روش های انقلابی اعتقادی ندارند مانند لیبرال ها...
کد خبر: ۲۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 21 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در گردهمایی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دو نگاه متفاوت در نظام وجود دارد؛ در نگاه اول افراد معتقد هستند که انقلاب خوب است اما برای اداره کردن و ساختن این انقلاب دیگر به کار نمی آید که از عقاید آن بایستی فاصله گرفت. افراد دسته اول کسانی هستند که اصالتا انقلابی نیستند و به روش های انقلابی اعتقادی ندارند مانند لیبرال ها.
 

وی گفت: اما دسته دوم افرادی هستند که معتقدند اگر انقلاب دارای چنان ظرفیتی بود که توانست نظام طاغوتی را براندازد و ارزش های نوینی را پایه گذاری کند بنابراین همچنان می تواند مفید واقع شود.

هرندی افزود: تفاوت امروز با گذشته در این است که امروزه ما شاهد کسانی هستیم که قبلا در جرگه انقلابی ها بودند و از یاران امام رضوان الله و همراهان مردم در تمام اقدامات خطیر در طی چند ده سال بودند اما امروز حرف متفاوتی می زنند و می گویند که تجربه ثابت کرده است اداره کردن حکومت قابل جمع با شعارهای انقلابی نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:  اگرما بخواهیم پایبند به آرمان های ارزشمند انقلاب باشیم رابطه برقرار کردن با کشورهای غربی بایستی در چارچوب انقلاب و مختصات اسلام باشد.

هرندی در خصوص مسئله امنیت ملی گفت: امنیت ملی یعنی کشور در شرایط تهدید عملی نباشد و اگر زمانی تهدید شود بتواند آن را خنثی کند و اگر مجبور به جنگ شود به خاطر صلح نباید پاره ای از کشور خود را از دست بدهد.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:   دشمنان داخلی انقلاب معتقدند که حفظ نظام مستلزم پرداختن بهایی به اندازه کل انقلاب است؛ این در حالی است که این افراد نمی دانند که اگر این اتفاق بیفتد و از نگاه انقلابی فاصله بگیرند دشمن دست نفوذ خود را باز دیده و همواره خواهان باج گرفتن از ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: جریان واقعی انقلاب چیزی فراتر از دولت هاست. انقلاب بر روی دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم سرمایه گذاری می کند تا آن روزی که دشمن از چند صد کیلومتری کشور مجاور بخواهد حرکتی انجام دهد فتنه های آن ها را خنثی می کند.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: زمانی یک حزب الله لبنان وجود داشت اما الان حزب الله های زیادی مانند فاطمیون، اعرابیون، زینبیون در خارج از مرزها با روحیه و منش انقلابی در حال مبارزه با کفار هستند.

هرندی بیان داشت: دشمنان داخلی این انقلاب خواهان رویارویی ما با دشمن با ظاهری شکست خورده هستند ولی باید گفت که ما چنان آماده ایم که در کسری از ثانیه قادر به دفع فتنه دشمنان و دفاع از این مرز و بوم و ارزش های انقلابی اش هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار