در نخستین روز مراسم هفته دولت در پلدختر مطرح شد:
،به مناسبت هفته دولت فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.هفته دولت فرصتی مناسب برای تجلیل از خدمات دولتی است که برآمده از متن ملت بوده و یادآور شکوه همراهی مردمی است که به امید سرافرازی کشور به شعارهای رئیس جمهورمحترم آری گفته و تحقق خواسته های خود را در این شعارها یافتند.
کد خبر: ۲۸۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 23 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،به مناسبت هفته دولت فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

photo_2016-08-23_11-14-03 

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی مناسب است تا دولتمردان خدمات خود را برای مردم بیان کنند.

وی با بیان اینکه در تاریخ هر ملت فراز و نشییب های فراوانی وجود دارد، تصریح کرد: انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر و کابینه این دولت یکی از تلخ ترین خاطرات ملت به شمار می رود.
سوری افزود:دولت شهید رجایی اولین دولت مکتبی و دینی نظام جمهوری اسلامی بود.

سوری عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شهید رجایی کردی با متنان بود که با آرامش و روحیه انقلابی به مردم خدمت می کرد و شهید باهنر نیز با ظاهری آرام بدون تظاهر خدمت کرده و فردی متفکر و مکتبی بود.

وی با بیان اینکه این دولت ماهیت لیبرال ها و منافقین را با خدمت رسانی به مردم برملا کرد، بیان کرد: نفوذ افراد منافق صفت در دولت شهید رجایی باعث انفجار دفتر نخست وزیری شد و باید از این نفوذ درس بگیریم و از حضور این افراد منافق صفت جلوگیری کنیم و مراقب نفوذ دشمن در لباس دوست باشیم.

سوری گفت: پای بندی به دین خدا و اصرار بر عمل الهی ،پاکدامنی ،صداقت و صراحت و مبارزه با مفاسد از ویژگی های مدیریت از منظر علی علیه السلام است .

وی ادامه داد: اگر مفاسد اقتصادی ترویج پیدا کند عدالت علوی زیر سوال می رود و باید حواسمان باشد مسئولیت طعمه ای برای سو استفاده نشود تا در عرصه مدیریت نزدیکان و فامیل و بستگان خود را بکار بگیریم.

 
 
 حجت الاسلام والمسلمین سوری  اظهار کرد: پاکدامنی از اصول مدیریت علوی است و باید مراقب باشیم در مسئولیتی که به ما واگذار می شود پاکدامن باشیم.
وی با بیان اینکه در نظام ما باید طوری ترسیم شود که هیچ صاحب قدرتی قادر به زورگویی و فرصت طلبی نباشد، خاطر نشان ساخت: نباید زمینه ای فراهم شود تا صاحب قدرتی دیگران را آزار و اذیت کند.

وی اضافه کرد: در شهرستان ما فعالیت های زیادی شده و تلاش های فرماندار و مسئولین شهرستان در این خصوص قابل تقدیر است.امام جمعه پلدختر با انتقاد از عدم واگذاری سالن بانوان شهرستان پلدختر به بخش خصوصی گفت: مدیران شهرستان و متولیان ورزش استان در خصوص سالن بانوان و تبعات خصوصی سازی در پلدختر چاره اندیشی کنند.

سوری بیان داشت: دقت کنیم با افتخار خدمت کنیم و مراقب باشیم مسئولیت طعمه نشود تا نزدیکان و فامیل خود را در مدیریت ها تقویت نکنیم.

 

photo_2016-08-23_11-13-21

فرماندار پلدختر هم با تبریک هفته دولت اظهار داشت : شهیدان رجایی و باهنر اسوه علم و تقوی و صداقت و پاکی بودند و راهی را ترسیم کردند که برای همیشه چراغ راه همه ماست.

نورالدین درمنان گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تجلیل از خدمات دولتی است که برآمده از متن ملت بوده و یادآور شکوه همراهی مردمی است که به امید سرافرازی کشور به شعارهای رئیس جمهورمحترم آری گفته و تحقق خواسته های خود را در این شعارها یافتند.

وی با بیان اینکه همدلی و همگرایی،اجماع و استفاده از منابع و ظرفیت های انسانی و رونق اقتصادی از مهمترین محورهای کاری دولت یازدهم بوده است،افزود: مادامی که مردمی تحقق خواسته ها را ببینند ما را همراهی می کنند و خوشبختانه دولت با آرامش و پرهیز از حاشیه اقدامات و فعالیت های خوبی را در حوزه های مختلف مخصوصآ اقتصاد که مد نظر و مورد تاکید مقام معظم رهبری است انجام داده است.

و ی به اقدامات زیرساختی و توجه به اقتصاد پایدار در استان لرستان اشاره کرد و عنوان کرد: نمود کارهای استاندار لرستان را که نشان دهنده تلاش های وی و ویژگی های مدیریتی مهندس بازوند است را در استان مشاهده می کنیم به گونه ای که پایلوت شدن لرستان در بحث اقتصاد مقاومتی و انتخاب وی به عنوان سخنگوی استانداران کشور در هیات دولت و دیدار مهندس بازوند با رئیس جمهور و بیان مشکلات مردم لرستان و احیای ظرفیت های راکد استان بخشی از این موفقیت ها به شمار می رود.

وی به سرمایه گذاری دولت در استان و شهرستان پلدختر در حوزه های زیر ساختی اشاره کرد و تاکید کرد: به برکت این حمایت ها و تلاش های استاندار لرستان در بحث اقتصاد ،فرهنگ ،سیاست و میراث فرهنگی و کشاورزی کارهای خوبی انجام گرفته که برند سازی در حوزه محصولات باغی و تبدیل محور خرم آباد- پلدختر بعنوان محور گردشگری از جمله آنها به شمار می رود.
 
photo_2016-08-23_11-13-45 
 درمنان  خاطر نشان ساخت: اقتصاد مقاومتی در فعالیت های ما محور است و تمرکز و پیگیری مدیران پلدختر بر اساس این شناسنامه و چراغی راهی است که استاندار لرستان تدوین و مشخص کرده و در قالب سند اقتصاد مقاومتی با برش شهرستانی تنظیم شده است.
وی  اظهار داشت : در هفته دولت 60پروژه با اعتبار 32میلیارد تومان در بخش های کشاورز ی،آب،گاز ،عمران شهری ،زیر ساخت های روستایی و شهری و…پلدختر به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است در اولین روز از هفته دولت امام جمعه فرماندار و اعضای شورای اداری پلدختر با حضور در گلزار شهدا ضمن غبارروبی مزار شهدابه مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.
خبر: عباس دارایی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار