سرپرست و نوازنده گروه سیمره گفت: ١١ گروه در هفته موسیقی نواحی در تهران روی صحنه می‌روند که یک گروه از لرستان نیز در بین آن‌هاست.
کد خبر: ۲۸۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 23 August 2016
به گزارش تابناک  لرستان ، "مهران غضنفری" اظهار داشت: کنسرت گروه "نوای سیمره" لرستان در جریان نخستین هفته موسیقی نواحی، از ساعت ٢١ و ٣٠ دقیقه روز چهارشنبه، سوم شهریورماه در برج آزادی تهران برگزار می‌شود.
 
وی افزود: "احسان عبدی‌پور" با ساز سرنا، "داود رضایی" با کمانچه و "بابک پیمانی" با سازهای کوبه‌ای در این شب هنرنمایی خواهند کرد.
این شاعر و خواننده لرستانی اظهار داشت: در هفته موسیقی نواحی ١١ گروه موسیقی از استان‌های خوزستان،‌بوشهر،‌ کردستان،‌ مازندران،‌ گلستان،‌ خراسان شمالی،‌ لرستان،‌ سیستان و بلوچستان،‌ کرمان‌، آذربایجان و گیلان از اول تا ششم شهریورماه در برج آزادی به اجرای برنامه می‌پردازند.
وی افزود: شب گذشته و در نخستین روز این برنامه، گروه "خوش‌خبر" از آذربایجان و گروه "شوروم" از گیلان روی صحنه رفتند.
غضنفری ادامه داد: عصر امروز و در دومین روز این جشنواره نیز گروه آوازی "نخل" از کرمان از ساعت ١٩ و گروه "گلداز" از سیستان و بلوچستان ساعت ٢١ و ٣٠ به اجرای برنامه می‌پردازند.
سرپرست و نوازنده گروه سیمره اظهار داشت: روز چهارشنبه ٣ شهریور گروه "جولان" از خراسان شمالی ساعت ١٩ و گروه "نوای سیمره" از لرستان ساعت ٢١ و ٣٠ میزبان علاقه‌مندان به موسیقی خواهند بود.
گروه "نجوای کتول" از استان گلستان و گروه "میسان" از استان خوزستان در روز پنج‌شنبه، گروه "ماه نو" از مازندران و گروه "بیستون" از کردستان در روز جمعه و همچنین روز شنبه ٦ شهریور نیز در آخرین روز از هفته موسیقی نواحی گروه "آوای موج" از بوشهر ساعت ١٩ در برج آزادی روی صحنه می‌رود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به نشانی iranocncert.com مراجعه کنند.

نخستین هفته موسیقی نواحی کشور از یکم شهریور آغاز و تا ٦ شهریور در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی ادامه دارد.

منبع: تابناک
برچسب ها: موسیقی لری ، سیمره ، تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار