رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان:
رییس اتاق بسیج اصناف مرکز استان لرستان گفت: بسیج اصناف از تشکل های مهم و تاثیر گذار در عرصه اقتصاد مقاومتی به شمار می آید.
کد خبر: ۲۸۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 23 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،آرش راشدی رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان در همایش بزرگداشت روز بسیج اصناف و بازاریان که با همکاری بسیج اصناف، سپاه ناحیه خرم آباد و اتاق اصناف و اتحادیه صنفی برگزارشد اظهار کرد: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل خود را موظف دانستیم به عنوان بسیج اصناف که از تشکل های مهم و تاثیر گذار در عرصه اقتصاد مقاومتی است با طرح هایی همچون راه اندازی بازار سوغات و صنایع دستی ، آموزش بازاریابی و آموزش نحوه برخورد با گردشگران در این عرصه حضور پیدا کنیم.

  رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان  گفت: این همایش با هدف گرامی داشت سالروز شهادت حاج مهدی عراقی صورت می گیرد که اصناف و بازاریان قرار است بعد از همایش در کارگاه آموزشی که برای آن ها تدارک داده شده است شرکت کنند.
وی بیان داشت: واحدهای صنفی که متقاضی دریافت پروانه کسب و یا تمدید پروانه کسب هستند موظف هستند در این کارگاه های آموزشی پیش نیاز شرکت کنند.
راشدی افزود: سرفصل هایی که در این کارگاه تدریس می شوند شامل آموزش فقه در بازار ، قانون نظام صنفی به صورت قوانین انتظامی و اماکن عمومی ، قوانین امور مالیاتی و قوانین کار و تامین اجتماعی می باشند.
رییس اتاق اصناف مرکز استان لرستان تصریح کرد: پس از پایان دوره آموزشی از شرکت کنندگان آزمونی به صورت الکترونیکی گرفته و گواهینامه دوره آموزشی به آنها اعطا می شود.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار