مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان تاکید کرد:
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: یکی از مزایای ایجاد و راه اندازی شهرک فرآوری سنگ جلوگیری از خام فروشی سنگ معادن در استان و باعث ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان می شود.
کد خبر: ۲۸۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 23 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: یکی از مزایای ایجاد و راه اندازی شهرک فرآوری سنگ جلوگیری از خام فروشی سنگ معادن در استان و باعث ایجاد اشتغال در منطقه و شهرستان می شود.

فرزاد محمدی با اشاره به اینکه راه اندازی این شهرک از پروژه های اقتصاد مقاومتی می باشد بیان داشت: پس از ابلاغ موافقت هیات مدیره سازمان متبوع و اختصاص 50 هکتار از اراضی پلاک 18/3 بخش 3 شهرستان دوره چگنی با تهیه نقشه utm دو فرکانسه و پرداخت مبلغ 183 میلیون ریال به عنوان حقوق عرفی بهره برداران مراتع، عملیات اجرایی و زیربنایی این شهرک آغاز گردید.

 

وی گفت: در حال حاضر مبلغ 1500 میلیون ریال نیز بابت فروش و واگذاری قطعی اراضی جهت پرداخت به مالکین به حساب خزانه امور اراضی واریز شد و همچنین از کمیته مدیریت منابع آب استان موافقت چاه آبرفتی جهت برداشت آب به میزان 25 لیتر در ثانیه گرفته شد.

محمدی اظهار داشت: پس از تفکیک پلاک، انتقال و صدور سند تفکیکی به نام شرکت شهرکهای صنعتی از سوی منابع طبیعی و اداره ثبت انجام خواهد پذیرفت .

وی در پایان بیان داشت: ما با عزم همه جانبه و برنامه ریزی مدون برای ساخت و راه اندازی هر چه سریعتر شهرک صنعتی شهرستان چگنی تلاش خواهیم کرد و در صورت تعیین تکلیف زمین های موصوف در اسرع وقت نسبت به حفاری و مشخص نمودن محدوده شهرک اقدام خواهد شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: صنعت ، شهرک ، دوره چگنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار