نماینده ولی فقیه در لرستان :
آیت الله سید احمد میر عمادی که در جمع مدیران دستگاه های اجرای استان ودرنخستین روز هفته دولت در بیت خود سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: در هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره دولت به استان لرستان توجه نداشته است ولرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و مسئولان با نگاه مثبت به استان نگاه می‌کنند و اعتبارات آن را مدنظر قرار می‌دهند.
کد خبر: ۲۸۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 23 August 2016

  

به گزارش تابناک لرستان ،نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: کاری که باید سرلوحه کار مسئولان لرستان باشد سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است.

آیت الله سید احمد میر عمادی که در جمع مدیران دستگاه های اجرای استان ودرنخستین روز هفته دولت در بیت خود سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: در هیچ دوره‌ای به اندازه این دوره دولت به استان لرستان توجه نداشته است ولرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و مسئولان با نگاه مثبت به استان نگاه می‌کنند و اعتبارات آن را مدنظر قرار می‌دهند.

امام جمعه خرم آباد  با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگویی ماندگار در انقلاب اسلامی ایران هستند که  ماندگاری نام این شهیدان به‌دلیل ویژگی‌های شخصیتی آنان است تصریح کرد:اولین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر، ایمان و اخلاص است، خاطرنشان کرد: این شهیدان برای خدا کار می‌کردند و ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر در اخلاص آنها بوده است.

وی ادامه داد: این شهیدان حکومت و دولت را وسیله‌ای برای خدمت بی‌منت به  مردم قرار می‌دادند لذا ساده‌زیستی این دو شخصیت انقلاب باید الگویی جامع برای مسئولان باشد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان یانکه  مهمترین وظایف حکومت در بخش‌های عدالت، فرهنگ اقتصاد و امنیت بوده  است گفت: این در حالی‌است که شعار انقلاب اسلامی ایران از اول این بوده که حکومت امام علی(ع) الگوی ما در حکومت خواهد بود به همین دلیل دشمنان ما از همان اوایل انقلاب بر علیه ما توطئه کردند.

وی اظهار داشت:  ناامن ساختن کشور یکی از توطئه‌های دشمنان اسلام بر علیه انقلاب اسلامی  است   و هشت سال جنگ تحمیلی، ترور مسئولان و دانشمندان و تشکیل گروه‌های تروریستی تکفیری از مصادیق توطئه‌های دشمنان در ناامن کردن کشور است.

آیت الله میر عمادی گفت: این در حالی است که باید برخی ناهنجاری‌های اجتماعی را به حساب فرهنگ نگذاریم زیرا فرهنگ ما عاشورا و مهدویت است.

وی تاکید کرد:  امروز دشمن بر مسئله اقتصاد پافشاری می‌کنند و تحریم اقتصادی را با هدف ضربه زدن به اقتصاد و ایجاد شکاف بین مردم و حکومت راه انداخته است ولی  با سیاست‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در بیان گفتمان اقتصاد مقاومتی در زمینه اقتصاد، توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شده است.

وی خاطر نشان ساخت:کشور باید بر اساس گفتمان ولایت  وبر اساس سیاست‌های رهبری اداره شود، راه ولایت راه استقلال و اقتدار ماست. هرگز امضای برجام اقتصاد کشور ما را درمان نخواهد کرد زیرا اقتصاد ما با اقتصاد مقاومتی درست می‌شود.

آیت الله میرعمادی اظهار کرد: اولین کاری که باید سرلوحه کار مسئولان لرستان باشد سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است و هر  اقدامی که در راستای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان باشد مورد حمایت قرار می‌گیرد و همه باید با اقدام و عمل زمینه سرمایه‌گذاری را در لرستان فراهم کنیم کمااینکه مدیری که باعث فرار کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در استان شود مرتکب گناه نابخشودنی شده است.

وی تصریح کرد: در اسلام گناه فردی و  گناه اجتماعی داریم لذا  هر مدیری که کاری بکند سرمایه‌گذار دلبسته استان شود و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند پاداش عظیمی در نزد خداوند متعال خواهد داشت.

آیت الله میرعمادی یادآورشد: همت بلند و انگیزه قوی بیاد از مهمترین اولویت‌های امروز مسئولان  باشد و خداوند کارهای با همت را دوست دارد، اگر ما ۱۵۰ مدیر در استان داریم و اگر مدیران با انگیزه و همت بلند باشند تمام مشکلات استان به‌راحتی حل خواهد شد.

وی با تاکید براینکه  مسئولان باید اولویت‌بندی کارها را در دستور کار خود داشته باشند متذکر شد: مسئله مهم و اساسی در حال حاضر استفاده بهتر از منابع و امکانات موجود است و این در حالی است که لرستان سرشار از منابع متنوع خدادادی است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه  ما احتیاج به اقتصاد دانش‌بنیان داریم گفت:اینجاست که رسالت دانشگاه‌ها سنگین است. کمااینکه در لرستان هزار هیئت علمی در دانشگاه‌ها وجود داشته و در اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند. اقتصاد دانش‌بنیان متوجه دانشگاه‌هاست.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: حفظ وحدت، انسجام، معرفی تولیدات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان از دیگر اولویت‌های مسئولان است .

آیت الله سید احمد میرعمادی  درخاتمه ضرورت دیگر استان را گفتمان‌سازی برشمردو عنوان کرد: مسئولین فرهنگی در زمینه مشارکت مردم و فرهنگ افزایش سرمایه‌گذاری در استان با گفتمان‌سازی بمی توانند به نتایج مطلوبی برسند.

خبر: رضا میرزایی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار