کد خبر: ۲۸۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 24 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار شهرستان دوره چگنی از اجرای ۲۷۵ پروژه در حوزه های مختلف در این شهرستان طی دولت تدبیر و امید خبر داد.

قدرت الله ترابی نژاد  با اشاره به اینکه ۲۷۵ پروژه کوچک و بزرگ از زمان مدت روی کار آمدن دولت یازدهم در شهرستان دوره چگنی اجرا شده است اظهار داشت: ۸۷۶ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح ها در بخش های مختلف هزینه شده و هم اکنون این خدمات برای مردم ولایتمدار این شهرستان مشهود بوده و از آن بهره می برند.

وی با اشاره به اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر ضرورت تشریح خدمات نظام برای مردم تاکید داشته اند افزود: خدماتی که طی این چند سال اجرا شده نقش مهمی در توسعه،عمران و آبادانی شهرستان دوره چگنی در حال و آینده دارد.

فرماندار شهرستان دوره چگنی افزود: پروژه هایی که طی این مدت در این شهرستان اجرا شده شامل پروژه های بهسازی و آسفالت راه های روستایی، احداث بخشی از جاده چهار خطه خرم آباد - سراب دوره - کوهدشت، احداث کارخانه آسفالت و شن و ماسه ویسیان، احداث مرکز و هنرستان آموزش حرفه ای، چمن مصنوعی، سالن سقف کوتاه ، ساحتمان بخشداری شاهیوند، دکل دیجیتال در بخش شاهیوند و ... بوده است.

ترابی نژاد همچنین اجرای طرح  هادی در روستاها، عمران شهری، آبرسانی به روستاها و توسعه آبرسانی به شهر ها، کانال های آب بر، ایجاد جاده های بین مزارع و جاده های عشایری، ساخت خانه های بهداشت، اصلاح شبکه برق و توسعه شبکه مخابرات، پزداخت تسهیلات خودکفایی در بخش های مختلف کشاورزی، دامپروری، طرح های حفاظت از منابع طبیعی، ساخت مدارس روستایی، ایجاد مرکز پایش آب، ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ایجاد جایگاه های توزیع گاز مایع در روستاها را از جمله اقدامات انجام شده دولت یازدهم در شهرستان دوره چگنی عنوان کرد.

بنا بر این گزارش، شهرستان دوره چگنی با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش ویسیان ، شاهیوند و چگنی بوده و در همسایگی شهرستان های دلفان، کوهدشت، خرم آباد، سلسله و پلدختر قرار گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار