کد خبر: ۲۸۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 24 August 2016

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: پارک سافاری در پیرامون شهر خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

 محمد اصلانی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد، افزود: این پارک به مساحت 20 تا 30 هزار هکتار در پیرامون شهر خرم‌آباد ایجاد می‌شود.

وی ایجاد این پارک را اتفاق بی‌نظیری در سطح کشور دانست و اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک تنها شهری در کشور خواهیم بود که از پارک سافاری برخوردار است.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه تمام هدف ما این است که لرستان به مقصد گردشگری تبدیل شود، تصریح کرد: پل شاپوری به یکی از پارک‌های بی‌نظیر مینیاتوری تبدیل و آبشار دره گرم در آینده نزدیک به یکی از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر استان تبدیل می‌شود.

اصلانی با اشاره به هفته فرهنگی اقتصادی، اضافه کرد: شورای اسلامی و شهرداری خرم‌آباد در این هفته خوش درخشیدند.

وی بیان کرد: در این مدت 30 هزار نفر از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند و در همایش‌هایی که برگزار شد7 وزیر شرکت کردند.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه دستاوردهای بزرگی در پی داشت، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر کارهای بزرگی را شروع کردند که انعقاد پیمان 200 میلیارد تومانی کار بزرگی است که در مدیریت شهری آینده مؤثر خواهد بود.

اصلانی افزود: شهرداری‌ها نهاد‌های غیردولتی هستند و از بودجه عمومی دولت استفاده نمی‌کنند و متکی بر درآمدهای عمومی مردم هستند ولی از طرفی مردم نیز انتظار خدمات‌رسانی این نهاد رادارند.

وی گفت: باید با تمام وجود به شعار شهر ما خانه ما تأکید کرد که اگر این موضوع را بپذیریم و به آن اعتماد داشته باشیم همه کارها به‌ راحتی درست می‌شود

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار