مدیر عامل شرکت گازلرستان :
حشمت اله شمس خرم آبادی گفت: تاکنون بیش از 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های گازرسانی استان هزینه شده است. با توجه به اینکه اکثر طرح های گازرسانی از زمین های کشاورزی عبور می کند، متاسفانه بیشتر وقت شرکت گاز استان و میزان بالایی از هزینه کرد ما، صرف جلب رضایت مالکین اراضی می شود.
کد خبر: ۲۸۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 24 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ، همزمان با فرارسیدن هفته دولت، صبح امروز، مدیرعامل شرکت گاز لرستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرد.

 

 حشمت اله شمس خرم آبادی گفت: تاکنون بیش از 2 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح های گازرسانی استان هزینه شده است.

شمس خرم آبادی ادامه داد : یک چهارم اعتبارات این حوزه در راستای جلب رضایت معارضان هزینه می شود.

وی با گلایه از برخی معارضین گفت: با توجه به اینکه اکثر طرح های گازرسانی از زمین های کشاورزی عبور می کند، متاسفانه بیشتر وقت شرکت گاز استان و میزان بالایی از هزینه کرد ما، صرف جلب رضایت مالکین اراضی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اعلام این مطلب که 830 روستا از مجموع یکهزار و 200 روستای حائز شرایط، گازرسانی شده است، تصریح کرد: از مجموع دو هزار و 860 روستای استان، یکهزار و 530 روستا جمعیت بالای 20 خانوار دارند که از این تعداد، یکهزار و 200 روستا قابلیت گازرسانی دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 448 هزار مشترک شامل، 427 هزار مشترک خانگی، 18 هزار و 600 مشترک تجاری و 2 هزار و 900 مشترک صنعتی در لرستان وجود دارد و مطالبات شرکت گاز از این تعداد، 950 میلیارد ریال است.

خرم آبادی از افتتاح 61 طرح گازرسانی روستایی در هفته دولت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح ها، تعداد روستاهای بهره مند از گاز در استان به بیش از 830 روستا خواهد رسید.

وی افزود: گازرسانی به روستاها اولویت کاری شرکت گاز لرستان است که در این راستا، طرح گازرسانی به بیش از 240 روستا در حال اجرا است.

 حواشی

* به جهت کمبود فضای سالن جلسات شرکت گاز لرستان، نشست خبری  در محل دفتر استاندار برگزار شد.

 ** خبرنگاران حاضر در این نشست، به اتفاق آراء، از خدمات پایدار محسن اصل مرز "مسئول روابط عمومی شرکت گاز لرستان" تقدیر کردند.

 *** به سه نفر از خبرنگاران حاضر در نشست، به قید قرعه، جوایزی اهدا شد.

خبر:آذین ساکی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار