کد خبر: ۲۸۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 24 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار سلسله گفت: اقتصاد مقاومتی خنثی کننده توطئه دشمنان نظام است، چرا که با اقتصادی پویا و درون‌زا می‌توانیم در مقابل تحریم دشمنان مقابله کنیم.

قدرت‌الله فلاح‌نژاد  اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مختص به دولت نیست، همه مردم و ارکان نظام وظایفی بر عهده دارند و صرف به سرانجام رساندن چند پروژه اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.

این مسؤول با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی خنثی کننده توطئه دشمنان نظام است، چرا که با اقتصادی پویا و درون‌زا می‌توانیم در مقابل تحریم دشمنان مقابله کنیم.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان لرستان در بین سه استان مرکز پایلوت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در استفاده از این فرصت نباید کوتاهی کرد، مجموعه مدیریت ارشد استان و مخصوصا استاندار محترم باجدیت و تلاش فراوان به پیگیری مسائل مختلف مربوط به استان و نیز رفع مشکلات و دغدغه‌های موجود مشغول هستند و شاهد موفقیت در این زمینه هستیم.

فرماندار سلسله ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: رسانه‌ها خدمات دولت را برای مردم بازگو کنند، چرا که موفقیت دولت موفقیت نظام است در این دولت کارهای مهم و دستاوردهای بزرگی حاصل شده و در هفته دولت برخی از این دستاوردها را برای مردم بازگو می‌کنیم.

فلاح‌نژاد افزود: حفظ روحیه بسیجی در همه عرصه‌ها ضروری است در هر عرصه‌ای مانند اقتصاد، فرهنگ، سیاست و جنگ و مسائل اجتماعی مهم حفظ روحیه بسیجی است و هرکس باید به وظیفه خودش عمل کند.

وی در پایان امنیت را پایه پیشرفت هر جایی دانست و گفت: در شهرستان سلسله با همت مردم و همراهی مسؤولان، تلاش نهادها در راستای همدلی بیشتر بین مردم و مسؤولان صورت گرفته است و هیچ‌گونه جرم سازمان یافته‌ای را شاهد نیستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار