کد خبر: ۲۸۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 24 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،فرماندار پلدختر گفت: ۶۰ طرح عمرانی، بهداشتی و آموزشی با ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار هفته دولت در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.

  نورالدین درمنان ظهر امروز در دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با تبریک هفته دولت اظهار داشت: افتتاح طرح میدان امید ، خانه بهداشت پاعلم ، جدول گذاری و بهسازی آسفالت معابر، گازرسانی به روستای دمرود سفلی، آموزشگاه 6 کلاسه خیر ساز خیرمندی، مرکز بهداشتی درمانی شماره یک و ایستگاه پمپاژ کشاورزی روستای چم مهر از مهمترین طرح‌های هفته دولت در شهرستان پلدختر است.

وی افزود: تامین امنیت و آرامش از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است و شهرستان پلدختر به عنوان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان لرستان است.

فرماندار پلدختر بیان کرد: نیروی انتظامی جهت تامین امنیت در شهرستان شبانه روز تلاش می‌کند که قابل تقدیر است .

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی اقدامات موثر و پیشگیرانه‌ای در مقابله با وقوع جرم، قاچاق کالا و مواد مخدر  در شهرستان انجام داده که این مهم در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسوولان با نیروی انتظامی محقق شده است.

درمنان گفت:  هفته دولت فرصت مغتنمی است تا از چهره‌های پرتلاش، زحمتکش، صادق و خدوم تقدیر شود و نیروی انتظامی و همه ما باید تلاش کنیم تا برنامه‌هایی که در این هفته انجام می‌شود به عنوان بخشی از خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

سرهنگ صفر عبدالوند  فرمانده انتظامی پلدختر در این دیدار اظهار داشت : مشارکت‌های مردمی، اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، افزایش احساس امنیت و آرامش در جامعه از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی است.

وی  افزود: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از بدنه نظام از نهادهایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و با ایجاد نظم و امنیت جهت سرمایه گذاری زمینه پیشرفت و توسعه را با وحدت و همدلی بین مردم و دولت فراهم می‌کند.

فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: امروز نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده با این وجود شاید بعضی از حاشیه سازان دست از کار خود نکشیده باشند اما این نیرو توانسته دربحث تامین نظم و امنیت اعتماد مرم را جلب کند.

وی عنوان کرد: شهرستان پلدختر از نظر ایجاد نظم و امنیت در بین شهرستان‌های استان رتبه نخست را دارد که این مهم با تعامل و همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری پلدختر و شورای تامین شهرستان محقق شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار