کد خبر: ۲۸۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 27 August 2016

به گزارش تابناک لرستان ،سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: دولت 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی مناسب در اختیار واحدها و صنعتگران برای بازگرداندن به چرخه تولید کشور قرار داده است.

 مهندس کورانیفر در جمع مردم بروجرد به مجموعه خدمات دولت تدبیر و امید از بدو خدمت تاکنون اشاره کرد و افزود: مهار تورم از ۳۵درصد و کاهش آن تا 9 درصد، افزایش رشد اقتصادی از منفی 6.8 به مثبت 4.4، پیشی گرفتن صادرات بر واردات پس از سالیان متوالی، توجه و اتکاء بر توان و ظرفیت داخلی و تولید ملی، اجرای طرح تحول سلامت و کاهش سهم پرداختی بیمار از مجموع ۷۰ درصد به زیر ۳۰ درصد، تشکیل فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی و مصمم به ایجاد فرصتهای شغلی و توسعه اقتصادی در سطح کشور، مساعد کردن زمینه سرمایهگذاری برای سرمایهگذاران داخلی و خارجی و نمونههای بیشمار دیگری است که از جمله اقدامات اقتصادی دولت در سطح ملی بوده است.

وی با اشاره به احیای شرایط موجود اقتصادی در لرستان و زنده کردن واحدهای راکد تولیدی و صنعتی در استان، اظهار کرد: پس از انتصاب مهندس بازوند نماینده عالی و ارشد دولت در استان، با احیاء ظرفیتهای راکد و غیرفعال استان و با اتکاء به ظرفیتها و واقعیتهای موجود در استان، اعضای دولت را به این باور رساند که لرستان در مسیر صحیح قرار دارد و میتواند در کنار تبریز و کرمان در پارادایم و تحول بنیادین اقتصادی( اقتصاد مقاومتی) نقش آفرینی کند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به بستر مناسب سرمایه‌گذاری و شرایط خوب و ایده‌آل برای سرمایه‌گذاران در استان، تصریح کرد: فضای سرمایه‌گذاری در استان به قدری مهیا است که سرمایه‌گذار خارجی مستقر در لرستان(الحی) همه سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری تشویق می‌کند و در این خصوص به همه کسانی‌که مایل به سرمایه‌گذاری در استان باشد تضمین سوددهی را عنوان میدارد.

 کورانیفر به شرایط خوب دولت در امر اعطای تسهیلات به صنعتگران و واحدهای بروجرد اشاره و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای اقتصادی در استان و به‌خصوص در بروجرد، دولت قریب به 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی مناسب در اختیار این واحدها جهت احیاء و بازگرداندن به چرخه تولید کشور قرار داده است.

وی افزود: شهرستان بروجرد نیز به‌دلیل ظرفیت و قابلیت بالا در صنعت و تولید میتواند از این فرصت استفاده کرده و سهم بسزایی در رونق کسب و کار و تولید اشتغال استان و شهرستان داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد در بحث افزایش اعتبارات شهرستان و پروژههای هفته دولت این شهرستان، اظهار کرد: افزایش اعتبارات عمرانی امسال شهرستان بروجرد 44 درصدافزایش یافته و در هفته دولت ۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان با اشتغالزایی موقت ۲۴۰۰ نفر و اشتغالزایی دائم 63 نفر در حوزههای مختلف در شهرستان بروجرد به بهرهبرداری میرسد.

کورانی‌فر به ارتقاء نام و جایگاه بروجرد، ارتقاء سطح معیشت مردم و ارتقاء سطح رفاه مردم اشاره کرد و گفت: هدف و برنامه مدیریت شهرستان و همه دستگاههای موجود در این شهرستان رشد و توسعه همه جانبه و اجرای برنامه‌های محوری است که در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار